Ga naar inhoud

dvd branden


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden, Ik heb een vraagje, heb de zoekfunctie al bekeken maar ben er nog niet helemaal uit. Op mijn harde-schijf staat een aantal dvd-files. ifo, vob etc etc dit is een film de volgorde is doorelkaar heen. Nu wil ik dit op dvd branden met Nero. ik heb als test een dvd-rw, de files via nero in de map video_ts gezet en gebrand, maar mijn dvd speler leest hem niet, tenminste hij geeft aan title en root maar dan stopt hij ermee. mijn xbox leest hem zonder problemen. mijn vraag is doe ik iets verkeerd of licht het aan mijn dvd speler, die overigens nooit problemen heeft met deze dvd-rw. groetjes Sven
Link naar reactie
Als je dvd-speler in de root van je dvd-rw uitkomt heb je m op de verkeerde wijze gebrand. X-Box gameconsoles kunnen namelijk ook losse mpeg/vob files lezen. Heb je wel via Nero het project VIDEO-DVD gekozen? Niet de bovenste dus (ISO-DVD) en een map VIDEO_TS aangemaakt en daar alles in gesleept? Kun je iets meer info geven over je bestanden. Welke files? De grootte van de files...
Link naar reactie
Beste heren, thanx voor de reacties, Ik heb de files gebrand via nero-express en dan dvd-video alles in de map video_ts gedaan en de map audio leeggelaten. volgens mij is dit de goede manier. denk toch maar eens een nieuwe dvd-rw kopen om te testen groetjes sven p.s gekke vraag misschien maar de volgorde maakt toch niet uit als ik alles in de video_ts map zet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...