Ga naar inhoud

alleen nog korte filmpjes mogelijk..


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Zal me even voorstellen, Ron uit Delft en probeer wel eens een filmpje te maken. Mijn probleem is het volgende. Ik ben er nog niet achter waarom mijn pc vastloopt met zowel met Pinnacle als met Adobe wanneer mijn filmpje groter wordt dan ongeveer 2 Gb. Ik krijg in Adobe Premiere Pro keurig een mededeling dat er een fout is opgetreden die Adobe probeert te herstellen, maar als resultaat knalt 'ie uit het programma. Was met Pinnacle ook zo. Opnieuw installeren heeft geen zin. Het lijkt me geen software- maar hardware probleem, maar voor zover ik kan zien heb ik geen rare instellingen staan. Ik heb voor dit probleem ook gezocht bij de FAQ, maar de tips zoals hier vermeld lijken niet anders dan zoals bij mij staan ingesteld. Als iemand hiervoor een oplossing heeft, doet 'ie mij er groot plezier mee om mij dit te verklappen. :wink: Alvast bedankt, Ron De gegevens: besturingssysteem XP home met SP2 AMD 2Ghz CPU 786 mb Ram Bios: Award Modular v6.00PG (de laatste voor dit MSI-moederbord) 2 harde schijven 80 Gb NTFS (met voldoende opslag per schijf) DirectX 9c firewire voor laden van de filmpjes van mijn JVC DVX77 (gaat goed)
Link naar reactie
Hallo Ron, Welkom op het forum! Kan het zijn dat je de filmpjes opneemt / bewerkt in avi formaat? Zie hier : http://www.digital-director.co.uk/videoeditingforum/software003.htm De AVI muxer kan simpelweg wel of niet extended AVI (openDML) headers schrijven. Zo ja -> > 2 GB, zo nee -> 2 GB limiet Je kan een andere compressie methode gebruiken bijvoorbeeld MPEG
Link naar reactie
Hoi Error 404 Bedankt! Voor wat betreft mijn opnameprobleem, het volgende. De filmpjes worden vanaf mijn camera in AVI-formaat gecaptured in Adobe Premiere Pro 7 en ik zou niet weten waar dat ingesteld kan worden naar een ander formaat. Bij instellingen heb ik dit niet gevonden. Is deze mogelijkheid wel aanwezig in Premiere? De suggestie van Marc Peters om in een lagere bitrate te werken lijkt mij nogal ouderwets; zijn hier geen betere oplossingen voor? Zijn er mogelijkheden voor een andere AVI-mixer? Ben benieuwd naar de reactie. Groet, Ron Ron
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...