Ga naar inhoud

VOB bestanden editten


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:fa8835ffda="wildervanksterdallen"]Ik was net bezig met zoeken naar plug-ins. Kijken of dat gaat lukken. Ik kwam er net namelijk achter wat ik dus de-mux met tmpegenc.(m2v en wav) in de preview van premiere kan bekijken maar niet wanneer ik dit render vanuit de tijdlijn. Plug-in probleem lijkt mij.[/quote:fa8835ffda] Het kan kloppen dat hetgeen in de timeline staat eerst gerenderd dient te worden (naar het actuele/project formaat) voordat dit afspeelbaar is in de project monitor. Indien je werkt met een plugin die Premiere in staat stelt mpeg2 te editen dan geldt dit vanzelfsprekend niet meer bij bovenstaand type bestanden in een video track.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hmm ik zit nu met hetzelfde probleem. Ik heb een dvd met daarop .vob Had deze graag gekopieert met de uitsluiting van 1 scene. Mag gewoon .vob blijven. Maar de mensen hier die zeggen, oh gewoon dit doen is niet moeilijk, snappen blijkbaar niet dat iemand die dat nog nooit gedaan heeft, van toeten nog blazen weet, en geen hol begrijpt van die decode, encode programma's met al die leuke opties. Ik wil net als de thread starter een .vob editten en dat verder .vob laten. Ik snap absoluut niet waarom ik het naar 100 andere type's moet converteren, splitten veranderen en dan weer aan elkaar moet plakken. Ik zoek gewoon een programma dat .vob net zo bewerkbaar maakt als een mpeg2 in pinnacle studio. Ik heb de Decrypter geprobeert, en nog heel wat andere. Leuk veel opties waar ik dus geen bal van snap. Dus voor ik een eigen draadje begin, het iemand zin het fatsoenlijk in meer dan 3 regels uit te leggen? Hoe knip ik een stukje uit een .vob ? Help plz!
Link naar reactie
[quote:b7aa61b659="Juggernaut"]Hmm ik zit nu met hetzelfde probleem. Ik heb een dvd met daarop .vob .......................... ............................. Dus voor ik een eigen draadje begin, het iemand zin het fatsoenlijk in meer dan 3 regels uit te leggen? Hoe knip ik een stukje uit een .vob ? Help plz![/quote:b7aa61b659] (Probeer: Ahead's VisionExpress, onderdeel: Recode.) Nee, het was een ander programma, ik kom erop terug als het me te binnen schiet.
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Tja...tis alweer een tijd later.. Maar nog steeds niet gelukt. Vorige keer aan de kant gelegd ,maar nu weer mee bezig. Ik krijg de M2V file niet in Adobe. M2V file weer naar AVI converteren? Met DVD2AVI krijg ik het niet voor elkaar met de optie"geen compressie" Moet ik dan een DIVX maken? dat is een behoorlijk verlies.... Iemand overigens al een oplossing? Gr. Leon
Link naar reactie
[quote:ffd65d747d="wildervanksterdallen"]Tja...tis alweer een tijd later.. Maar nog steeds niet gelukt. Vorige keer aan de kant gelegd ,maar nu weer mee bezig. Ik krijg de M2V file niet in Adobe. M2V file weer naar AVI converteren? Met DVD2AVI krijg ik het niet voor elkaar met de optie"geen compressie" Moet ik dan een DIVX maken? dat is een behoorlijk verlies.... Iemand overigens al een oplossing? Gr. Leon[/quote:ffd65d747d] Adobe's Premiere is niet bijzonder flexibel, help het een handje door .m2v te veranderen in .mpg. Welke versie wordt gebruikt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...