Ga naar inhoud

TK: verschillende dingen tegen bier :)


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi.. Eindelijk is het zover, de laatste week in Hengelo OV is aangebroken. Ik verkas naar Enschede, en dan zijn er wat dingen overbodig geworden. De volgende 3 dingen moeten echt weg zijn aan het eind van deze week, en ze mogen geruild worden tegen, jawel, bier :) [b:a1613a046c]Nummero Uno:[/b:a1613a046c] - Bed van 1m80 bij 2m00 incl bedbodem, excl matras (ivm hygiène). Deze mag gekocht worden voor 25e, of geruild worden tegen 2 kratjes AH Euroshopper bier (uiteraard niet de kratjes van 6 flesjes). [b:a1613a046c]Nummero Duo[/b:a1613a046c] - Saitek R440 racestuur. Compleet stuur met pedalen. Werkt perfect, maar ik heb een G25, dus deze is overbodig. Dit stuur mag eveneens gekocht worden voor 25e, of geruild worden tegen 2 kratjes AH Euroshopper bier. [b:a1613a046c]Nummero Trio[/b:a1613a046c] - Defekte G25 voor onderdelen ofzo. Deze G25 stuurde geen enkele kant meer op (stuur draait wel, maar je kan links/rechts sturen ingame, hij blijft rechtdoor gaan). Ik kreeg van Logitech een nieuwe G25, maar moest eerst foto's maken met daarop doorgeknipte kabels etc (ding is niet kapot geslagen). Wellicht kan een hobbyist het stuur maken en de kabels fixen. Je mag het ding ruilen tegen [b:a1613a046c]1 krat[/b:a1613a046c] AH Euroshopper bier :) Graag reacties hieronder of via PB. Wel serieus graag :) Groet Jax Foto's mogelijk op aanvraag, bed staat al uit elkaar btw
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...