Ga naar inhoud

Bedrading wandcontactdoos telefoon


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wist even niet waar ik deze vraag kon deponeren, dus maar even hier een poging gewaagd. In mijn dubbele telefoon WCD (hier komt de telefoon ons huis binnen) zitten in de bovenste WCD de blauwe en rode draad (voor de telefoon) en in de onderste WCD zitten 3 aparte draden aangesloten op de schroefjes maar waarvan zijn deze draden. het betreft een oranje draad, een witte draad en een kaal getwiste zilverkleurige draad? Graag hulp! Groetjes Rob
Link naar reactie
Een telefoonsnoer heeft normaal gesproken 4 aders, waarbij blauw en rood daadwerkelijk gebruikt wordt. Oranje en wit worden niet gebruik, dus die zullen voor het gemak wel ergens aan vast gemaakt zijn. De ijzerdraad die eromheen getwist is, kan dienen als afscherming, mits deze aarde maakt en dat doet hij ook op deze manier...
Link naar reactie
Je kunt ook een 2e lijn via VOIP nemen, dus via jouw modem als die geschikt is. Ik gebruik daarvoor Voipbuster maar inmiddels zijn er al betere (vooral veel goedkoper voor naarmobiel bellen, 2 cent meen ik p/min) Een 2e lijn die jij wilt kan mi alleen als je al geen ADSL op die huidige lijn hebt zitten... effe navragen..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...