Ga naar inhoud

netwerk werk, printerdelen niet.


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een netwerkje van 3 pc met allen xp pro. Bestandsdeling werkt prima, alle pc's "zien"elkaar. Heb op 1 pc de printer aangeloten. Alle pc's hebben toegang tot de printer en is dus zichtbaar. Probleem is dat ik een foutmelding krijg in word dat er niet afgedrukt kan worden in windows....blablabla. heb alles gecheckt (denk ik) - printer en pc staat aan - Genoeg papier, en inkt - printerdelen staat aangevinkt. - geprobeerd met firewalls uit - vanuit de pc waar de printer op aan is gesloten werkt de printer zonder problemen. wie kan mij vertellen wat ik over het hoofd heb gezien?? bvd groeten Nick
Link naar reactie
In XP heb je bij de eigenschappen van je printer ook een tabblad Security. Kijk daar eens welke gebruikers toegang hebben tot de printer. De groep Everyone zou in ieder geval Print rechten moeten hebben. En zijn de gebruikers accounts van de clients bekend op de printserver? Als dat niet het geval is, dan vallen de gebruikers volgens mij niet onder Everyone.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...