Ga naar inhoud

LAN acces probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een groot probleem met mijn netwerk. ik kon voorheen altijd netjes op andere computers kijken binnen mij thuisnetwerk, maar sinds ik met mijn laptop via wifi op het school netwerk heb ingelogd kan ik thuis niet meer in de gedeelde mappen van andere gebruikers neuzen. ik krijg dan de foutmelding("U hebt mogelijk niet de juiste machtigingen voor deze netwerk bron, neem contact op met de beheerder van deze server blablabla"). ik heb al naar het modem en verschillende computers gepingt en dat werkt gewoon. verder kan ik bij werkgroupen alle medecomputers op het netwerk zien maar zodra ik naar 1 toe wilt word de toegang geweigerd. ik kan ook gewoon nog steeds op internet. en er is 1 computer waar ik wel op kan kijken maar de computer waar ik juist op wil kijken(m'n eigen vaste pc) daar lukt het niet op en voor de rest hebben we nog 2laptops en nog 1 vaste pc maar het wil allemaal maar niet lukkten. ik zit zelf op een laptop en heb een XP besturings systeem(de overige computers en laptops ook). wie kan mij helpen weer toegang te krijgen tot de andere computers en printers. mvg Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...