Ga naar inhoud

Probleem met draadloos netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds enige dagen een probleem met mijn draadloos netwerk. Het begon allemaal een week geleden toen er een storing bij KPN was waardoor we een paar dagen geen internet en telefoon hadden. Na enige dagen en wat telefoontjes met de KPN hebben zij wat gedaan (op afstand). En sinds eergisteren werkt internet en telefoon weer. Althans op 2 laptops en 1 pc. Echter doet draadloos internet het op mijn laptop niet. Heb al het een en ander geprobeerd maar kom er niet uit. Als ik cmd ipconfig doe geeft hij aan: draadloos netwerk medium ontkoppeld Als ik in de lijst met netwerken kijk, ziet hij ons netwerk wel, alleen kan hij op de een of andere manier geen verbinding maken. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? De netwerkkaart doet het volgens mij gewoon naar behoren want hij kan netwerken in de buurt gewoon 'zien' en bij apparaatbeheer geeft hij ook aan dat het apparaat correct werkt. Ik heb ook al in de routerinstellingen gekeken, kanaal veranderd, maar dit hielp ook niet. Overigens doet internet het wel als ik m'n laptop met een kabel aansluit op de router. Het moet dus haast wel in een instelling zitten, vraag me af of het misschien zin heeft de drivers van de netwerkkaart opnieuw te installeren? Zijn deze overigens op internet te vinden of waar moet ik die vandaan halen? Iemand nog andere ideeen? Alvast bedankt! Groetjes Bastiaan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...