Ga naar inhoud

voip met Tiscali modem Zyxel


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Weet iemand of je met het Tiscali modem type Zyxel Prestige 2602H ook een tweede voip nummer kan instellen? Ik heb nl een account afgesloten bij Woize, ik heb een SIP account genomen en daarbij een phonenr., username, password, gekregen tevens naam v.d. sip-server, outbond proxy ik heb geprobeerd dit in de modem te zetten maar tot nu toe kan ik niet bellen met de modem. Kan iemand mij helpen? Heledje van phone 2 op de modem gaat niet branden, phone 1 werkt wel maar dit is het nr. wat ik van Tiscali heb gekregen.
Link naar reactie
RTFM! Uit: [url]ftp://65.170.185.67/P2602HW_Series/document/P2602HW_Series_v3-40_Wireless_QuickStartGuide.pdf[/url] lees ik (laatste zin pag. 7) dat een tweede SIP account ingesteld kan worden. Maar dat moet blijkbaar met en ander type scherm. Wel, hier houdt deze quick start guide op met het geven van de belangwekkende informatie. Ik neem aan dat je de gehele handleiding hebt, dus even lezen :o . Waarschijnlijk de Voice tab in Advanced Setup... Veel plezier, Maarten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...