Ga naar inhoud

PC weigert connectie te maken met AP


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste Forumvrienden, ik zit met een probleem en vraag jullie dus om hulp. Ik heb in een netwerk (router + ap) nu instellingen toegepast van bestanden delen. (daarvoor werkte alle internet verbindingen perfect.) Echter weigert nu één pc om connectie te maken met de AP (Win XP pro SP2) de andere (win XP pro SP1) werkt perfect, kan surfen, etc. Het probleem gebeurde alsvolgd. Ik stelde de pc in via de wizard 'thuisnetwerk of klein bedrijfsnetwerk installeren'. Nadit gebeurde werkte het internet nog. Ik deed verder met mijn werk (firewall uitschakelen op netwerk verbindingen), bestanden en printer delen. En nog een controle programma 'win vnc' installeren, tijdens de installatie viel opeens mijn draadloze netwerkverbinding weg! En kwam niet terug! Heb WEP key gecheked, WEP aan en eens uitgezet., draadloos netwerk niet door windows laten configuren, instellingen via wizard enkele keren herdaan en aangepast ... En steeds wilt hij geen connectie maken, uitschakelen van AP, pc haalde ook niets uit ... Ik ben momenteel einde raad! Kan iemand mij helpen?? De pc waar het probleem zicht voordoet is een met XP PRO SP2, de andere waar het perfect werkt is een met XP PRO SP1 Groeten Olivier
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...