Ga naar inhoud

Bestanden delen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik had Windows ME op mijn computer staan. Windows herkende de pc van hijn huisgenoot. Maar sinds vanmiddag heb ik XP erop staan, en nu kan ik zijn bestanden niet meer zien op een of andere manier. Hij heeft niets veranderd aan zijn instellingen en heeft de mappen nog steeds op gedeeld staan, bij hem is er zeker niets anders. Ook met de verbinding is niets aan de hand, want ik kan gewoon internetten. Wie weet hoe ik zijn bestanden wél weer kan zien? Met vriendelijke groeten, Erwin
Link naar reactie
Of deze oplossing eens bekijken: [url=http://brandsrus.br.funpic.org//Beta%20-%20website%20met%20PHP/index(beta).php?pagina=netwerkprobleem]Netwerkprobleem[/url] Het is ooit gepubliceerd door iemand in de nieuwsgroepen van Microsoft en het helpt altijd, zover ik dit aanraad! [size=7:9d7844752f]Edit: link korter opgeschreven![/size:9d7844752f]
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:eaf011f336="Erwin Kleinjan"]Hij heeft niets veranderd aan zijn instellingen en heeft de mappen nog steeds op gedeeld staan, bij hem is er zeker niets anders. Ook met de verbinding is niets aan de hand, want ik kan gewoon internetten.[/quote:eaf011f336]Dat je kan internetten vertelt alleen dat de netwerk hardware okay is. Het zegt verder niets over het WIndows netwerk zelf. Heb je de netwerk wizard uitgevoerd? Zo nee, dan zou ik dat eerst doen. Van belang is dat bestandsdeling wordt toegestaan, de werkgroep naam gelijk is (XP kiest standaard MSHOME), en dat de firewall bestandsdeling ook toestaat. Verder, welke WIndows versie draait op die andere computer?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...