Ga naar inhoud

'Please insert CD-ROM' probleem met AE games spellen


Aanbevolen berichten

[quote:5a160aeee3="Bosje"][quote:5a160aeee3="beursstarter"]"]Zover ik weet heb je bij de spellen van EA games altijd een cd nodig. Zelfs bij een gekraakte executable.[/quote:5a160aeee3] mmmm een no-CD crack waar je wel een CD voor nodig hebt? ;)[/quote:5a160aeee3] Dat kan, ik dacht dat bij zero hour als je een bepaalde mode wou spelen hij effe naar de cd gaat. Als je het probleem al direct bij de verpakking had, dan ligt het aan je windows. C&C spellen kan je namelijk gewoon installeren en spelen als je een origineel hebt. Dus toch een format c: ? Klagen bij EA zal niet helpen. De boodschap is die van een illegale cd. De oudere c&C kan je tegenwoordig voor een schappelijk bedrag kopen. Succes ermee[/quote] De oude C&C spellen heb ik bijna allemaal al (legaal) en uitgespeeld.. problemen kwamen pas bij NFSU en C&CG. Ik zal binnenkort eens een oude versie installen om te kijken of die nu ook problemen hebben... format c: het bik niet zoveel zin in namelijk..
Link naar reactie
He, Toolkit. Jij hier? Dat probleem dat jij hebt heb ik ook altijd bij spellen van EA. Bij mij ligt het dan aan een virtuele CD speler. Weet je zeker dat je die nergens hebt? Heb je al bij hardware gekeken? Ook een virtuele cd of dvd speler wordt als hardware gezien en die kun je dan gewoon disablen. In je verkenner hoor je een extra drive-letter te zien, maar dat is niet altijd het geval.
Link naar reactie
FF LUISTEREN GRAAG: Die errors in Alcohol 120% bij bijvoorbeeld NFSU zijn alleen de beveiliging die het programma overslaat! Als je Savedisk 2 bijvoorbeeld insteld als beveiliging, dan slaat ie eerst heelveel clusters over (dus de beveiliging) en dan gaat ie vanzelf verder met de echte data lezen. Er is dus helemaal niets aan de hand als Alcohol 120% errors heeft aan het begin van een cd-image maken!
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:ce53c463ea="-=DDA=- Raptor"]FF LUISTEREN GRAAG: Die errors in Alcohol 120% bij bijvoorbeeld NFSU zijn alleen de beveiliging die het programma overslaat! Als je Savedisk 2 bijvoorbeeld insteld als beveiliging, dan slaat ie eerst heelveel clusters over (dus de beveiliging) en dan gaat ie vanzelf verder met de echte data lezen. Er is dus helemaal niets aan de hand als Alcohol 120% errors heeft aan het begin van een cd-image maken![/quote:ce53c463ea] Mmm dat heb ik (eindelijk) gedaan. En nu krijg ik de insert CD melding niet meer, maar minimalizeerd ie het scherm bijna direct :/ Je hoort nog net half 'EA games' en dat is het uit met de pret.. Zelf patchen doet daar niks tegen.. Iemand een tip hiervoor?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...