Ga naar inhoud

UT 2004


Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    308

[quote:4961feb328="JaFO"]Dankzij http:///www.gamez.nl zwerft er nu een gerucht rond dat we in Europa wellicht geen enkele kans maken op welke korting dan ook. Ik hoop dat dit maar een gerucht is, maar je weet het nooit met die lui (en dan bedoel ik niet Epic, maar Atari Europa :evil: ).[/quote:4961feb328] <knip> Volgens de uitgever ligt het probleem bij het ontbreken van eenduidige Europese regelgeving rond het geven van korting. <plak> Er zijn dus blijkbaar ECHT overal regeltjes voor :cry: , de enige uitzondering op de regel is nu nog dat je geen belasting hoeft te betalen als je een hell's angel ben of in woonwagen woont :wink: ik neem m'n ut 2003 mee en hoor het wel.......
Link naar reactie
[quote:ae573f37d7="sdk"][quote:ae573f37d7="amazer"]nog een dag of 10 :D :D :D iemand nog wel iets gehoord van de "ut2003 - bezitters korting"?[/quote:ae573f37d7] 15-8=7 :wink:[/quote:ae573f37d7] Volgens dynabyte 19-8=11 :wink: :wink: we zullen zien, 15 maart = wat biertjes van mij voor jou. Moet je wel in de buurt van Den Haag wonen :wink:
Link naar reactie
't zal waarschijnlijk 19-2 worden. In de UK lijkt het iig al vast te liggen dat zelfs als UT'04 op maandag (15-2) beschikbaar is dat dan de winkels (op straffe van een fikse boete) het spel pas vrijdag (19-2) mogen verkopen. Je kunt er op tellen dat dat soort maffe regelingen ook in Nederland gelden, aangezien het de uitgever is die de boetes oplegt ... Ik ga 's maandags zowiezo de winkel langs. Met een beetje geluk krijg ik hem dan toch mee ('t is tenslotte een pre-order).
Link naar reactie
[quote:fe9cb67440]Logisch ? Waarom zou het voor een winkel logisch zijn om kostbare magazijnruimte bezet te houden omdat de uitgever niet wil dat het eerder verkocht wordt ? Dan moeten ze het maar later aanleveren ...[/quote:fe9cb67440] Het lijkt mij dat winkels voordeel kunnen halen uit het te vroeg in de verkoop gooien van games / software. Dat is dan toch niet eerlijk tegenover andere winkels die zich wel aan de releasedatum houden?
Link naar reactie
[quote:f91d3b3ee0="JaFO"]Sorry ... maar sinds wanneer maken winkels zich druk over 'eerlijke' concurrentie ? Antwoord : alleen als ze het slachtoffer zijn van iemand die beter is, want als ze het zelf doen hoor je ze niet piepen ...[/quote:f91d3b3ee0]Daar heb je je antwoord toch al? :) Omdat winkels zich daar niet druk over maken geven ze boetes als ze "valsspelen"
Link naar reactie
maar een redeemer doet toch iets van +/- 1000 ... Een Avril doet ook al iets van 100+ aan schade (en daar heb je er genoeg van) Ik vraag me wel af of ie nog zo effectief is als er maar een enkele speler in zit. Je hebt die 4 extra's namelijk hard nodig om alle redeemers & AVRiLs af te schieten voordat ze dat grote logge ding bereiken. Het lijkt me leuk worden om zo'n ding tegen te houden, want als dat beestje bij je basis komt is het letterlijk 'game over' ... Daarmee vergeleken zijn de 2 Goliaths + Raptors + Scorpions + Manta's van Torlan een makkie om te verslaan ;)
Link naar reactie
Het schijnt in ieder geval te kunnen, maar aangezien die dingen kleiner zijn en je zowiezo nauwelijks een bevestiging krijgt is dat lastig om te oefenen. btw : makkelijkste is om achter een terrein-feature te duiken (zoals die toren in het midden van Torlan) aangezien je aanvaller een 'line of sight' nodig heeft om het ding op je af te blijven sturen, maar dat lukt alleen met de snelle voertuigen ;) Ik moet wel zeggen dat ik dat nog nooit op een redeemer heb geprobeerd ... de bots gebruiken die dingen nauwelijks tenzij bovenop het doel staan. :( Ik heb tenminste geen enkele Novice bot een redeemer zien gebruiken op Torlan die keren dat ik het gespeeld heb.
Link naar reactie
Ik heb zelf al wel een redeemer uit de lucht geschoten toen ik online aan het spelen was. Verder schoten de bots in instant game wel mijn redeemer uit de lucht. AVRILS heb ik nog nooit geprobeerd, die probeer ik vaak te ontwijken als ik een snel voortuig heb, veel gasten online hebben niet door dat je moet blijven richten met een AVRIL of Raptor als je een racket af schiet :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...