Ga naar inhoud

systeem schokt bij Call of duty


Aanbevolen berichten

:lol: had meschien wat duidelijker moeten zeggen dat het om multipayer ging want dat heeft bijna nix met je enorme systeem te maken maar met je kBps, de snelheid van de server, en die van anderen spelers. bij meesten spellen staat dus ook de ping van de server en die van anderen. hoe hoger hoe slechter dus optimaal Multiplayeren is meestal op zn max met 20 anderen (je hebt maar een lagger nodig met hoge ping en de server kan in de soep draaien) en ik neem aan dat je wel een adsl of kabel abbonement hebt dus het legt niet aan jouw pc maar aan die van anderen :evil:
Link naar reactie
het zou idd aan de server kunne liggen. maar dan zou hij het in de single player ook niet moeten doen. mar het zou wel ergens anders aan moeten liggen, ben nu op een andere toppic bezig over de temp van mijn comp want die liggen namelijk best hoog van mijn 3 temps lig de hoogste op 70 graden dus dat lijkt me niet echt goed, denk dat ik maar ff een nieuwe fan aan ga schaffen en niet zo'n knake ding als er nu in zit volgens mij
Link naar reactie
ja nog niet echt iets mee opgeschoten, kan een tekort aan werkgeheugen hier niets mee te maken hebben, mijn geluidskaart kost best veel geheugen? is 512 mb ram echt genoeg voor de huidige spellen of is 1024 toch beter. en nog iets als ik mijn systeem echt optimaal wil coolen (er zit nu namelijk een stadaart cooler in) welke cooler moet ik dan precies nemen?
Link naar reactie
hmm ik zou toch eens proberen om de geluidsinstellingen aan te passen ik draai CoD op m'n 2 gig ati9800pro, 1024 mb geh, Audigy2 alles op high maar het geluid slechts op de waarde die default wordt aangegeven bij het spel en voordat je gaat zeggen maar je hebt 1024 mb geheugen COD liep ook als een zonnetje zelfde instellingen op 512 mb geheugen.
Link naar reactie
[quote:db15fe02eb="Keepitcold14"]het beste wat ik kan doen is denk ff langs computerzaak gaan en ff alles helemaal schoon laten maken en hun ff stuk voor stuk alle dingen laten testen?? nietwaar plus een nieuwe cooler[/quote:db15fe02eb]Langs een computerzaak gaan? Waarom zou je dat doen? Installeer het zaakje gewoon eens opnieuw en kijk dan eens wat ie doet. Geloof niet dat het een hardwareconflict is, anders zou je dat bij meer spellen moeten merken. Ik zou er in eerste instantie geen geld aan uitgeven, als je bij pc-boer gaat om naar het probleem te kijken ben je toch weer veel geld kwijt. Dan kun je beter zelf even wat proberen. Ben je bang dat je dat niet lukt, post dan wat vragen over installatie O/S, en dan wordt je vanzelf wel verder geholpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...