Ga naar inhoud

systeem schokt bij Call of duty


Aanbevolen berichten

[quote:c00d8324e7="Keepitcold14"]ok mar als ik hem in een lager resolutie zet is hij natuurlijk een stuk minder mooi. kan geheugen erbij doen een oplossing zijn. is 1024 mb ram voor een hardcore gamer aanbevolen[/quote:c00d8324e7] Nee, maakt nog niet zo veel uit. Maar jouw systeem is ruim goed genoeg voor call of duty, dus aan upgraden zal ik nog niet aan denken. Het ligt dus ergens anders aan. Lopen andere actie spellen wel goed op hoge resolutie's?
Link naar reactie
[quote:69346e44eb]Ik heb nu Rainbow Six 3 en die stotterd zelfs met mijn Radeon 9700PRO terwijl die op mijn broertjes Radeon 9000 bijna niet stotterd. [/quote:69346e44eb] Dat lijkt mij toch ook niet goed. Dat moet er iets anders in jullie pc verschillend zijn want jou videokaart moet toch een stuk beter kunnen presteren dan een 9000. :-?
Link naar reactie
OMG check die pc =|> pentium 3.0ghz 2 x 256mb ram msi 845max moederbord ati radeon 9800pro 128 mb Daar moet ie makkelijk mee te spelen zijn op de hoogste pc. Sneller kan haast niet. Ik kan met mijn Athlon 1ghz + 512 sd-ram en Ati radeon 8500 LE 64 mb drr-ram nog op 1024 x 800 en dan alles op hoog nog spelen met fps van 60
Link naar reactie
[quote:370ebaf35f]Dat moet er iets anders in jullie pc verschillend zijn want jou videokaart moet toch een stuk beter kunnen presteren dan een 9000.[/quote:370ebaf35f] Ik heb de snelste pc en we gebruiken dezelfde OS. Maar mij maakt het toch niets uit dat ie stotterd, ik vond het toch een f*** spel :evil: On-topic: Als je met 40 man in een spel zit kan het heel goed mogelijk zijn dat het gaat stotteren. Kan gewoon aan de server liggen. Maar als het in single player ook gebeurt is er wel iets mis ja :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...