Ga naar inhoud

welke driver voor Colin Mcrae 2.0


Aanbevolen berichten

[quote:375154479b="wigets"]Welke drivers heb je nu dan???? De 3.9 drivers lijken me wel het beste, aangezien dat de nieuwste zijn op dit moment.... Kijk voor meer info op: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=99415 En als je dan alsnog problemen hebt, stuur dan weer ff een berichtje...[/quote:375154479b] ik heb nu een driver van omega ( 3.8) Dat is de meest recente voor windows 98. En die catalystdriver 3.9 krijg ik niet eens geinstalleerd. De versie die bij de kaart zat (3.6) werkt wel ( die zit op een cd-rom), maar ook weer niet bij Colin Mcrae 2.0. Die omega driver liet zich prima installeren. Andere spellen, zoals Dungeon Siege, Colin mcrae 3, Rallysport Challenge, Grand Prix 4, Civilization draaien als een zonnetje
Link naar reactie
[quote:6886def2bc="wigets"]Ligt het dan niet aan het spel zelf, ipv de drivers???? Hoe weet je dat het aan de drivers ligt??? Iets specifieks?[/quote:6886def2bc] Met een geforce 2 GTS en een Geforce 4 TI had ik dit niet. Ik heb vanmiddag een nieuwe versie van Colin Mcrae 2.0 gekocht, maar die wil ook niet. Merkwaardig he? Ik was er juist zo verslaafd aan.
Link naar reactie
[quote:3005d64536="opip"][quote:3005d64536="wigets"]Ligt het dan niet aan het spel zelf, ipv de drivers???? Hoe weet je dat het aan de drivers ligt??? Iets specifieks?[/quote:3005d64536] Met een geforce 2 GTS en een Geforce 4 TI had ik dit niet. Ik heb vanmiddag een nieuwe versie van Colin Mcrae 2.0 gekocht, maar die wil ook niet. Merkwaardig he? Ik was er juist zo verslaafd aan.[/quote:3005d64536] Ik krijg een dezer dagen wel een 9500 Pro. Ben benieuwd of die dezelfde kwaal heeft. Zou een 9700 pro het ook hebben?
Link naar reactie
[quote:e3eeb2c739="wigets"]Welke drivers heb je nu dan???? De 3.9 drivers lijken me wel het beste, aangezien dat de nieuwste zijn op dit moment.... Kijk voor meer info op: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=99415 En als je dan alsnog problemen hebt, stuur dan weer ff een berichtje...[/quote:e3eeb2c739] Het probleem is opgelost. Ik heb een bericht naar Codemasters ( de ontwikkelaar) gestuurd en die gaven de oplossing, nl eerst een tweede monitor gelijktijdig inschakelen en dan weer afkoppelen. Bekend probleem bij windows 98SE en radeon videokaarten. Jij nog bedankt voor het "meeleven"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...