Ga naar inhoud

Ik kan NFS Underground niet opslaan


Aanbevolen berichten

[quote:81a003965b="Speedy"]Er werd een NoCD patch aangeboden, vandaar die verwijderingen. Mocht er een losstaande patch voor dat probleem van de TS zijn dan mag die uiteraard wel gepost worden, maar dat hoeft toch niet allemaal geheimzinnig via ftps? Een linkje naar de website en alle bezoekers hier zijn ermee geholpen. EA nederland heeft volgens mij ook wel een support telefoon nummer (achterin de handleiding bij de garantie toestanden), misschien even een belletje? @ Rick Gimpel, in de[url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=61404]FAQ[/url] staat het volgens mij wel redelijk uitgeschreven. Ik ben de laatste die zal ontkennen dat games vaak onvolledig op de markt worden gegooid en dat het balen is als je 40 euro hebt uitgegeven voor iets dat niet werkt op jouw pc. Maar goed, dat maakt zaken als cracks en nocd patches er niet legaal op.[/quote:81a003965b] was toch echt in de veronderstelling dat het om een fix ging en niet een no cd crack :-? Rick?
Link naar reactie
ik heb echt nfs ug [b:bce598438c]legaal [/b:bce598438c]gekocht! all1 ik dacht als ik em kan downen van een ftp ofzo zodat ie het dat ook goed doet is mij dat ook goed! als ik dat spel maar kan spelen, liever had/heb ik natuulk dat ik het spel gewoon legaal kan spelen met de cd die ik gekocht heb.....zijn er nog mensen die mij aub willen helpen!?? alvast bedankt!
Link naar reactie
ik heb et spel van alleen lezen afgezet, voordat dat ik wist dat de map niet op alleen lezen moest staat heb ik het spel aan 2 keer gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Os? ik zou zo niet weten wat dat is :S, zou je me miss kunnen helpen om te vinden waar dat staat of wat het uberhaupt is?? ik heb et spel ook al op een andere pc geprobeerd en daar werkt ie perfect :S duzz ik denk persoonlijk dat er dan een instelling op mijn pc niet goed staat ofzo. alvast bedankt voor jullie tijd!
Link naar reactie
[url=http://eatech.custhelp.com/cgi-bin/eatech.cfg/php/enduser/ask.php?p_sid=_p8OfeZg&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTE1JnBfc2VhcmNoX3RleHQ9c2F2ZSBnYW1lIHByb2JsZW0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT0zJnBfcHJvZF9sdmwxPTM3MSZwX3Byb2RfbHZsMj00MzImcF9jYXRfbHZsMT1_YW55fiZwX2NhdF9sdmwyPX5hbnl_JnBfc2NmX2ZhcXMqYyRwbGF0Zm9ybT0xODImcF9zb3J0X2J5PWRmbHQmcF9wYWdlPTE*&p_li=]vraag het hier[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...