Ga naar inhoud

Error zodra ik begin te spelen


Aanbevolen berichten

Hey allemaal Ik heb Tomb Raider, angel of darkness gekocht. Installatie verloopt perfect, opstarten geen probleem, ik kies new game, krijg de intro. Na de intro begint het spel normaal gezien. Meestal krijg ik dan onmiddellijk een blauw scherm van windows, windows wordt afgesloten. Af en toe kan ik 5 minuten spelen vooraleer ik dat blauwe scherm krijg. Ik speel dit op een nieuwe laptop, die voldoet ruimschoots aan de systeemeisen. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?? Alvast bedankt
Link naar reactie
Merci voor de reacties. Ik heb Windows XP en heb de DirectX geinstalleerd die op de installatie cd stond van het spel. Dat zou dus geen probleem mogen zijn denk ik. Heb ook de hardware versnelling uitgezet. Ook dit lost niks op. Onmiddellijk na het plaatsen van mijn vraag, heb ik het spel kunnen spelen zonder problemen. Als iemand nog een tip heeft, laat het maar weten. Mercikes
Link naar reactie
Heb je de patch ook geinstalleerd? Die loste ook een paar problemen op, zij het niet alles. In de faq staan ook nog wat suggesties. http://www.eidosinteractive.co.uk/support/ Het is overigens een aardig spel, het ziet er leuk uit, en lara is ook leuk opgefrist. Maar door de klungelige besturing, heb ik net na een aantal levels maar opgegeven. Had geen zin om me nog langer te ergeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...