Ga naar inhoud

NFS Underground


Aanbevolen berichten

  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    340

[quote:48fde682f4="Alexander Online"]en dat hety niet over LAN kan is gewoon weg stom[/quote:48fde682f4] Hopelijk komt er voor 30 januari daar nog een patch of wat dan ook voor. dan ga ik naar een lan-party en er zijn veel mensen geinterreseerd in een NFSU Compo (wedstrijd) [url=http://www.lan-g.com]Site[/url] & [url=http://www.lan-g.com/phpBB/]Forum[/url]
Link naar reactie
[quote:f1c64bc10c="Keepitcold14"]keb een probleem...mijn beeld als ik nfsu opstart blijft hij op 800x600 staan alleen als ik ga racen schakeld hij over op de resolutie die ik aangeef hoe komt dit en hoe kan ik dit wegkrijgen?[/quote:f1c64bc10c] Volgens mij is dit normaal... Tenminste, ik heb het ook. Kheb er geen last van.
Link naar reactie
[quote:0d5ea55b48="Baris Ka"]De besturing schijnt echt heel erg arcade te zijn. Maar ik hou eigenlijk niet zo veel van race spellen :D[/quote:0d5ea55b48] vind er echt niks arcade aan :-? het enige wat nep is is dat je auto niet kapot kan en dat hierdoor gekke situaties kunnen ontstaan (frontaal op verkeer is 10 meter de lucht in).
Link naar reactie
[quote:ba9adcd3ee="sdk"][quote:ba9adcd3ee="Baris Ka"]De besturing schijnt echt heel erg arcade te zijn. Maar ik hou eigenlijk niet zo veel van race spellen :D[/quote:ba9adcd3ee] vind er echt niks arcade aan :-? het enige wat nep is is dat je auto niet kapot kan en dat hierdoor gekke situaties kunnen ontstaan (frontaal op verkeer is 10 meter de lucht in).[/quote:ba9adcd3ee] en daarna weer vrolijk met een auto zonder krasje verder rijden :P
Link naar reactie
[quote:5e0923773c="NoepZoR"][quote:5e0923773c="sdk"][quote:5e0923773c="Baris Ka"]De besturing schijnt echt heel erg arcade te zijn. Maar ik hou eigenlijk niet zo veel van race spellen :D[/quote:5e0923773c] vind er echt niks arcade aan :-? het enige wat nep is is dat je auto niet kapot kan en dat hierdoor gekke situaties kunnen ontstaan (frontaal op verkeer is 10 meter de lucht in).[/quote:5e0923773c] en daarna weer vrolijk met een auto zonder krasje verder rijden :P[/quote:5e0923773c] had jij liever repair cost gehad? En dit is bij bijna alle goede race games zo (ps2 gran turismo)
Link naar reactie
[quote:84ed41c25a="sdk"][quote:84ed41c25a="Alexander Online"]nah ik vind die tracks erg saai te eentonig en hetzelfde[/quote:84ed41c25a] :-? Hij suckt gewoon en is een quitter :P Echt een van de beste spellen van de laatste tijd. Het blijft uitdagend doordat de snelheid toeneemt en de hoeveelheid verkeer.[/quote:84ed41c25a] Ik zeg niet dat het een slecht spel is alleen de tracks zijn soms iets te saai, je ziet steeds dezelfde delen (en soms vanuit andere richting). Ze hadden wat mij betreft wat meer aan de tracks mogen doen, maar ze zien er goed uit. Ik hoorde van iemand als je een goede cr*ck installeert je op internet kan, en ook op LAN (max 4 players).
Link naar reactie
[quote:c0f25959a7="Alexander Online"]Ik zeg niet dat het een slecht spel is alleen de tracks zijn soms iets te saai, je ziet steeds dezelfde delen (en soms vanuit andere richting). Ze hadden wat mij betreft wat meer aan de tracks mogen doen, maar ze zien er goed uit. Ik hoorde van iemand als je een goede cr*ck installeert je op internet kan, en ook op LAN (max 4 players).[/quote:c0f25959a7]Hij zij het.. Maar waarom heb je die crack.. Heb je het spel zelf illegaal?? Waarom heb je dan commentaar op anderen :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...