Ga naar inhoud

NFS Underground


Aanbevolen berichten

  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    340

[quote:2c5b56ef72="wally"]weer eventjes over het spel NEED FOR SPEED UNDERGROUND (hehe :wink:) Heeft iemand nog tips (welke auto bv.) race 95 uit te rijden? Dat is een circuit van 6 ronden.. vrij lastig...[/quote:2c5b56ef72] Je wilt niet weten hoe lang ik daar mee bezig ben geweest. Ik heb uiteindelijk gewonnen met mijn S2000 (waar ik alles mee gereden heb) en dan alleen maar omdat ik in de laatste bocht tegen mijn tegenstander aan reed, we allebij in de ronte gingen en ik eerder weer weg was. Maar ja, je moet ook eens een beetje geluk hebben.
Link naar reactie
[quote:ce517db08f="wally"]ja dr is wel een 7-bak.. ik weet zo niet welke, maar toen ik na een drag-race bij de stactics keek, was er één met een 7 bak... hmm[/quote:ce517db08f] Als je terugschakelt en weer opschakelt staat er ook een shift extra in de lijst :) Probeer maar eens. [quote:ce517db08f="Noxic"]Race 86/111 die was pas asociaal moeilijk. :([/quote:ce517db08f] Dan wordt je helemaal niet blij van race 103 :P
Link naar reactie
[quote:6096582e50="Muse"][quote:6096582e50="wally"]ja dr is wel een 7-bak.. ik weet zo niet welke, maar toen ik na een drag-race bij de stactics keek, was er één met een 7 bak... hmm[/quote:6096582e50] Als je terugschakelt en weer opschakelt staat er ook een shift extra in de lijst :) Probeer maar eens.[/quote:6096582e50]dan zal dat het wel zijn wat ik in de stats zag..
Link naar reactie
[quote:8751a210de="Birdmans"] 1,5 keer goedkoper, je kreeg dus geld toe? [/quote:8751a210de] Ok, beetje krom verwoord, in NL is het dus 1,5 keer zo duur... [quote:8751a210de="Birdmans"] Je gaat me toch niet vertellen dat iemand in een Ferrari deze alleen maar kan betalen omdat de wegenbelasting in het buitenland zo laag is. Of omdat de benzine daar minder kost. Dat maakt geen reet uit op een Ferrari van een paar ton. .[/quote:8751a210de] BTW, BPM etc scheelt wel enorm veel op een paar ton... Maar ik doelde niet alleen op de top-klasse, meer op de 'betaalbare' sportwagen klasse, daar kan de wegenbelasting en brandstof verbruik juist wel een hoop uitmaken.. [quote:8751a210de="Birdmans"]Het buitenland is een groot gebied. Maar ik verzeker je dat in Nederland niet meer of minder v8 of V12's rondrijden dan in de rest van Europa.[/quote:8751a210de] In europa niet, maar hier (Sydney) en US, Canada etc duidelijk wel..
Link naar reactie
ok, na lang aandringen, mocht ik het spel ook even lenen van een vriend van mij.. nu heb ik het geinstalleerd, en alles doet het wel goed, maar hij blijft vaak na het einde van een race hangen op het laadscherm voor de volgende race. in bijv race 5 of 6 ofzo, dan is er een mini-tournament, daar moet je 3 races doen, de 1e race gaat alles goed, dan ga ik verder naar race2, en dan zie ik wel dat groene laadbalkje, maar geen beeld. als ik de pedalen indruk, hoor ik wel het geluid van het spel, de auto rijdt ook gewoon wel weg, maar ik zie niks.. als ik dan dmv CTRL-ALT-DEL of ALT-f4 het spel afsluit, en opnieuw opstart, dan wordt het nieuwe level wel ingeladen... ik heb al gepatched, maar ook dat helpt niet, het probleem blijft aanwezig... bij hem werkte het spel wel, maar waarom nu weer hier niet? systeem; zie link in mn sig..
Link naar reactie
Gaaf spel. Heb vorige week een Logitech Wingman Formula Force GP Racing wheel aangeschaft, en ik ben niet meer achter het scherm weg te krijgen. Ben nu 84/111, maar bij race 83/111 ging het steeds fout. Ben zo boooos en chagarijnig geweest, maar dat is nu over. 'k vond Hot Pursuit II wel vet, maar k vind dat Underground en Need For Speed: Hot Pursuit nog de beste zijn.
Link naar reactie
@ turbulence: ik heb precies hetzelfde probleem, bij mij werkt ie normaal als ik de resolutie op 800x600 zet zoals muse zei. Tis wel jammer aangezien de graphics nou gewoon een stuk minder zijn maar dit is het enige wat bij mij werkt. Ik had trouwens ook wel es dat als ik terug naar het menu ga na een race dat het beeld bleef hangen... weet niet of jij dat ook heb gehad?
Link naar reactie
Hehe, ik heb het probleem opgelost, wel een beetje vreemd maar toe maar.. ik ben een nieuwe career begonnen, en heb gereden met de peugeot. ik heb deze gehouden tot na het 1e toernooi (tegen die 3 mx5jes) daarna kan ik switchen wat ik wil, maar hij doet het dus alleen goed als ik met de peugeot rijdt, alle andere autos zorgen ervoor dat hij dan blijft hangen.... vreemd niet :-?
Link naar reactie
[quote:18d9c37f32="Muse"][quote:18d9c37f32="wally"]ja dr is wel een 7-bak.. ik weet zo niet welke, maar toen ik na een drag-race bij de stactics keek, was er één met een 7 bak... hmm[/quote:18d9c37f32] Als je terugschakelt en weer opschakelt staat er ook een shift extra in de lijst :) Probeer maar eens. [quote:18d9c37f32="Noxic"]Race 86/111 die was pas asociaal moeilijk. :([/quote:18d9c37f32] Dan wordt je helemaal niet blij van race 103 :P[/quote:18d9c37f32] Ik weet even niet meer welke dat was, maar ik heb na race 86 geen problemen meer gehad, hooguit een keer of 5 een rac opnieuw moeten doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...