Ga naar inhoud

NFS Underground


Aanbevolen berichten

[quote:0a8ba910dd="Birdmans"][quote:0a8ba910dd="sdk"] in het buitenland betaal je 20% minder bij aanschaf van een nieuwe bak, als dat in nederland was reden er ineens 2 x zoveel audi''s en bmw's rond. (en dus ook de duurdere wagens want 20% van 3 ton is nogal wat)[/quote:0a8ba910dd] Sorrie maar ik vermoed dat je zowel weinige economische kennis bezit als kennis over auto's. Wanneer iemand het vermogen heeft om een BMW of Audi aan te schaffen, ik denk dat je doelt op een 5 serie of een A6, dan maakt hem die 20% weinig uit. Het luxe segment bestaan niet alleen uit Audi's of BMW's. De cijfers spreken voor zich. In Nederland worden procentueel niet minder topklasse auto's verkocht dan in het buitenland. Reeël zal dit natuurlijk wel zo zijn, maar dat heeft met inwonersaantallen te maken. Het is dus absoluut niet zo dat de straatraces in Nederland zonder topauto's gereden worden omdat hier de BPM toevallig wat hoger ligt. De mensen die eraan deelnemen hebben er simpelweg het geld niet voor. Ehm computerforum :wink:[/quote:0a8ba910dd] hmm mijn kennis is groter dan jij kan beseffen. lol zal neit helemaal opin gaan maar "Het luxe segment bestaan niet alleen uit Audi's of BMW's" lol wie beweert dat dan? ooit gehoord van een voorbeeld. En rijd thuis bijvoorbeel focus, 20 procent erbij en het wordt en vette volvo.
Link naar reactie
  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    340

[quote:832be97f74="Birdmans"]Ik weiger te geloven dat er in het buitenland wel straatraces plaatsvinden met duurdere auto's. Ik denk dat dit alles hyped is door The fast and the furious. [/quote:832be97f74] Nou dan zal ik je even uit de droom halen, ik woon in 'het buitenland' en het stikt hier van de impreza's, Skyline's om over de dikke V8's nog maar te zwijgen. Verder zie je ook behoorlijk wat BMW's, Merc's, ferrari's en Porsches... Benzine kost hier ongeveer AUD0,85 wat ongeveer 40 eurocent is... dus een V8 rijden kost je niet zoveel. Wegenbelasting gaat niet per gewicht, vaste prik 100Euro per jaar. Verder zijn de meeste auto's hier stukken goedkoper dan in NL. Ik heb net een Subaru Forrester XT (de turbo) besteld en die was hier meer dan 1,5 keer goedkoper dan in NL... In america is het bijna nog erger/beter (doorhalen wat niet van toepassing is) dan hier...
Link naar reactie
[quote:66d0dd48d2="toolkit"][quote:66d0dd48d2="Birdmans"]Ik weiger te geloven dat er in het buitenland wel straatraces plaatsvinden met duurdere auto's. Ik denk dat dit alles hyped is door The fast and the furious. [/quote:66d0dd48d2] Nou dan zal ik je even uit de droom halen, ik woon in 'het buitenland' en het stikt hier van de impreza's, Skyline's om over de dikke V8's nog maar te zwijgen. Verder zie je ook behoorlijk wat BMW's, Merc's, ferrari's en Porsches... Benzine kost hier ongeveer AUD0,85 wat ongeveer 40 eurocent is... dus een V8 rijden kost je niet zoveel. Wegenbelasting gaat niet per gewicht, vaste prik 100Euro per jaar. Verder zijn de meeste auto's hier stukken goedkoper dan in NL. Ik heb net een Subaru Forrester XT (de turbo) besteld en die was hier meer dan 1,5 keer goedkoper dan in NL... In america is het bijna nog erger/beter (doorhalen wat niet van toepassing is) dan hier...[/quote:66d0dd48d2] 1,5 keer goedkoper, je kreeg dus geld toe? Je gaat me toch niet vertellen dat iemand in een Ferrari deze alleen maar kan betalen omdat de wegenbelasting in het buitenland zo laag is. Of omdat de benzine daar minder kost. Dat maakt geen reet uit op een Ferrari van een paar ton. Het buitenland is een groot gebied. Maar ik verzeker je dat in Nederland niet meer of minder v8 of V12's rondrijden dan in de rest van Europa.
Link naar reactie
[quote:de95881822="Birdmans"] 1,5 keer goedkoper, je kreeg dus geld toe? [/quote:de95881822] moet jij moeite doen om van die domme semi-bijdehante opmerkingen te maken? [quote:de95881822="Birdmans"] Je gaat me toch niet vertellen dat iemand in een Ferrari deze alleen maar kan betalen omdat de wegenbelasting in het buitenland zo laag is. Of omdat de benzine daar minder kost. Dat maakt geen reet uit op een Ferrari van een paar ton. Het buitenland is een groot gebied. Maar ik verzeker je dat in Nederland niet meer of minder v8 of V12's rondrijden dan in de rest van Europa [/quote:de95881822] Jij met je europa en nederland fobie... wil je NL verdedigen dat auto rijden hier gewoon allejezus DUUUUUR is? We hebben het NIET over europa maar over geheel andere markten zoals de VS en aussie/new zeeland/japan. Kijk maar op internet, vet veel skylines in new zeeland etc maat van me is 7 maanden in ozzie/NZ geweest .... *jaloers* :lol: 2e hands netzo duur als een golfje hier :P en met meer pk's en bergen grip :D (R32 en R33 dan he .. niet de R34 denk ik :)) probeer nou geen gelijk te krijgen ..... :roll:
Link naar reactie
[quote:5fe10a6b27="Vandread"] moet jij moeite doen om van die domme semi-bijdehante opmerkingen te maken? [quote:5fe10a6b27="Birdmans"] Je gaat me toch niet vertellen dat iemand in een Ferrari deze alleen maar kan betalen omdat de wegenbelasting in het buitenland zo laag is. Of omdat de benzine daar minder kost. Dat maakt geen reet uit op een Ferrari van een paar ton. Het buitenland is een groot gebied. Maar ik verzeker je dat in Nederland niet meer of minder v8 of V12's rondrijden dan in de rest van Europa [/quote:5fe10a6b27] Jij met je europa en nederland fobie... wil je NL verdedigen dat auto rijden hier gewoon allejezus DUUUUUR is? We hebben het NIET over europa maar over geheel andere markten zoals de VS en aussie/new zeeland/japan. Kijk maar op internet, vet veel skylines in new zeeland etc maat van me is 7 maanden in ozzie/NZ geweest .... *jaloers* :lol: 2e hands netzo duur als een golfje hier :P en met meer pk's en bergen grip :D (R32 en R33 dan he .. niet de R34 denk ik :)) probeer nou geen gelijk te krijgen ..... :roll:[/quote:5fe10a6b27] M'n post komt inderdaad een beetje arrogant over :wink: Ik denk dat de discussie zinloos is omdat ik als alfist hier niemand erkan van overtuigen dat geen Alfa's of andere Italiaanse auto's in het spel een groot gemis is.
Link naar reactie
[quote:f72a2dccd4="wally"]weer eventjes over het spel NEED FOR SPEED UNDERGROUND (hehe :wink:) Heeft iemand nog tips (welke auto bv.) race 95 uit te rijden? Dat is een circuit van 6 ronden.. vrij lastig...[/quote:f72a2dccd4] Lukte mij nog niet met de Skyline, heb in het optie menu stability control uitgezet en toen in 1x gehaald (met de Skyline :)).
Link naar reactie
YES! gelukt :) maar wel 2x overgedaan omdat ik door de zenuwen in de laatste bocht tegen een auto aan knalde.. maar nog een vraagje.. Als ik nou na die race die met eerst niet gelukt was (dus 96), als ik daar nou had gekozen voor een Drivetrain (ofzo) reward had gekozen, had ik dan een 7-bak gehad? En check it out wat ik heb gevonden.. Een audio-importer :D Nu kan ik kerst muziek importeren yes...... klik [url=http://nfsu.w3-rauschen.de/sonstiges.php]hier[/url] [extra] M'n 400e post :D [/extra]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...