Ga naar inhoud

hoe kom je uit safe mode?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn computer perongeluk is "safe mode" gezet maar ik kom er nu niet uit. Als ik probeer inteloggen bij het windows menu is het wachtwoord steeds fout. Ik heb dus mijn wachtwoord veranderd maar nog steeds krijg ik hetzelfde probleem. Linkonder aan het scherm staat er wel dat ik niet verbonden ben met internet al zit ik wel verbonden met wifi als ik erop druk. Iets in me zegt ook dat ik een kabel nodig heb om de juiste internet verbinding te hebben volgens windows om inteloggen. Ik gebruik hierbij windows 8.1
Link naar reactie
Waarschijnlijk wil Windows dat u het admin-wachtwoord in vult. Maar heb je de computer al opnieuw opgestart? Volgens Microsoft: Klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op de pijl naast de knop AfsluitenAfbeelding van de knop Afsluiten en klik vervolgens op Opnieuw opstarten. Als er slechts één besturingssysteem op de computer is geïnstalleerd, houdt u F8 ingedrukt terwijl de computer opnieuw opstart. U moet op de toets F8 drukken voordat het Windows-logo wordt weergegeven. Als het Windows verschijnt, moet u wachten totdat de aanmeldingsprompt van Windows verschijnt, de computer uitschakelen en opnieuw starten en het vervolgens opnieuw proberen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...