Ga naar inhoud

YouTube FullScreen probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Sinds gisterenavond is er een raar probleem bij YouTube (bij mij althans). Wanneer ik een afspeellijst afspeelt in FullScreen afspeel is de eerste video helder te zien en de tweede video is bijna zwart beeld (je ziet héél lichtjes de video, maar als ik vanuit mijn bed kijk is dat niet genoeg). De tijdbalk blijft wel volle kleur, het is slechts het beeld wat zo raar doet. Ik heb geprobeerd met zowel een account alsmede "anoniem" af te spelen. Ook heb ik verschillende afspeellijsten geprobeerd, dus het ligt niet aan een specifieke afspeellijst. Daarnaast heb ik ook Flash Player geupgrade maar dit hielp eveneens niet. Ook heb ik de hardware versnelling in de instellingen uitgeschakeld, maar raadt eens: helpt niet. Zijn er meer mensen met het probleem of hoe kan ik het probleem oplossen? Als ik even uit de FullScreen ga en dan weer terug heb ik het probleem niet. Groeten, Jelle van Dijk
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...