Ga naar inhoud

aanmelden met outlookaccount lukt niet


Aanbevolen berichten

Ik heb een alias gemaakt in hotmail Namelijk een outlook.com account. Ik heb ook een vragenlijst moeten invullen daarvoor. Maar als ik wil inloggen met gebruikersnaam naam@outlook.com, lukt me dat niet. Ik heb opnieuw die vragenlijst ingevuld. Maar bij bevestiging van de vragenlijst komt er een bericht: naam@outlook.com is niet beschikbaar. Ik heb een testmail laten sturen en alles komt aan in naam@outlook.com in een mapje binnen mijn hotmailaccount. Als ik me aanmeld met hotmail.com, kom ik wel in de interface van outlook en kan ook de functies gebruiken. Komt het door de alias met dezelfde naam dat het outlookaccount niet beschikbaar is? En hoe komt het dat ik niet kan inloggen met die naam?
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
@ peter123, Om in te loggen gebruik je echter wel altijd je [b:09371cb697]primaire account[/b:09371cb697]. Nadat je een Alias-e-mailaccount hebt aangemaakt hebt je een e-mail-bericht ontvangen, van de Leden services van hotmail, met de mededeling [b:09371cb697]Je nieuwe alias is klaar.[/b:09371cb697] Het e-mail-bericht heb ik hier ge-quoted: [quote:09371cb697]Gebruik je nieuwe alias meteen: xxxx_xxxxx[at]outlook[dot]com Hier zijn een aantal tips om te beginnen: Je kunt e-mails via deze alias versturen door op je adres te klikken (boven de Aan-regel in het bericht) en je alias te selecteren in de lijst. Als je voor deze alias een aparte map maakt in je Postvak IN, worden berichten die naar deze alias verstuurd. Anders worden deze berichten verstuurd naar je normale Postvak IN. [b:09371cb697]Je kunt je niet met je alias aanmelden bij je account. Dat kan alleen met je normale adres.[/b:09371cb697] Klik op hier als je je alias niet meer wilt gebruiken.[/quote:09371cb697] >> je [b:09371cb697]normale adres[/b:09371cb697] is dus je [b:09371cb697]primaire account.[/b:09371cb697] Ik weet niet of het mag, ik heb gisteren een [b:09371cb697]Outlook.com weetjes[/b:09371cb697] op een ander computer forum geplaatst. http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=245&t=9270 Als het niet mag, dan zal een Mod de link wel verwijderen, neem ik aan en uiteraard mijn excuus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...