Ga naar inhoud

IP Conflict Windows XP SP3


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb jij toevallig nog een laptop in je netwerk, of zijn het allemaal PC's? Als het allemaal PC's zijn, zit er dan een PC tussen die ook een wireless netwerkkaart heeft of een dongel aangesloten heeft voor wireless? Zo ja, dan kan dat ook nog het probleem zijn! Mocht dit het allemaal niet zijn, kan je dan even een andere PC op deze netwerkkabel aansluiten, dan weten we of het een lokaal probleem is? Hawkens
Link naar reactie
[quote:685ff6fe95="Hawkens"]Heb jij toevallig nog een laptop in je netwerk, of zijn het allemaal PC's? Als het allemaal PC's zijn, zit er dan een PC tussen die ook een wireless netwerkkaart heeft of een dongel aangesloten heeft voor wireless? Zo ja, dan kan dat ook nog het probleem zijn! Mocht dit het allemaal niet zijn, kan je dan even een andere PC op deze netwerkkabel aansluiten, dan weten we of het een lokaal probleem is? Hawkens[/quote:685ff6fe95]Vergeet heel even dat stukje om een andere PC op de kabel aan te sluiten. En de rest van de vraag over het wireless? Hawkens
Link naar reactie
[quote:f5fd1de877="Peter Vooges"]Misschien wat kort door de bocht of heb ik er overheen gelezen, maar als je de computers van poort wisselt, blijft het probleem dan toch in dezelfde computer zitten of verhuisd dat mee ?[/quote:f5fd1de877]Het ging erom dat ik wilde testen of het een lokaal probleem is. Ik denk dat het probleem lokaal zit op die machine (de rest van zijn PC's werken wel goed). Het poortje op de router kan nog even getest worden, dan weten we het zeker. Hawkens
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...