Ga naar inhoud
  • 0

'Ze' moeten me weer hebben!


anoniem

Vraag

Ze zijn er weer, die ongewenste webpagina's die plotseling in volbeeld op mijn monitor verschijnen. Ook de irritante 'inlays' op de door mij bezochte pagina's die mij willen verleiden mijn systeem te scannen verschijnen te pas en te onpas. En ze waren allemaal zo lekker lang weggebleven, want ik heb dit probleem eerder gehad. Nu verhinderen ze zelfs het terugklikken naar (een) vorige pagina('s) en dus het ongestoord surfen. Spybot S&D, AVG AntiSpyware en Hitman Pro heb ik er op losgelaten en alhoewel die wel wat ellendelingen hebben opgespoord en verwijderd, de omschreven ergernis is niet verdwenen. Ik hoop dat er een 'forumist' is die mij andermaal kan en wil adviseren en aangeven hoe ik weer 'normaal' zonder gepest kan surfen... Bijvoorbaat mijn hartelijke dank!
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Kan me niet herinneren msconfig geopend, laat staan bewerkt te hebben. Heb er wel in gekeken maar durf er niet in te klooien. Kan ook daarin geen verwijzing vinden naar de drives, dus weet ook niet wat ik moet aanzetten. Vrijwel alles in msconfig is aangevinkt. Wat mij wel opviel is dat er in het tabblad van Win.ini naar een *.bak-bestand (MCI Extensions.bak) wordt verwezen (in de betreffende uitklap zie ik verwijzingen staan naar mpeg-video-associaties. De andere verwijzing naar MCI Extensions is ook aangevinkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...