Ga naar inhoud

Hoe voorkom ik dat mijn Facebook profiel geconverteerd wordt naar een pagina? En weer toegankelijk wordt?


josvanegmond

Aanbevolen berichten

Zonder bericht vooraf kan ik van het 1 op het andere moment niet meer inloggen op mijn persoonlijke pagina. Na inloggen verschijnt er een venster met de tekst 'Je profiel converteren naar een pagina Het lijkt erop dat je een profiel gebruikt om een organisatie, bedrijf, merk of publiek figuur te vertegenwoordigen.'. De enige optie is de pagina te converteren. Ik wil dat niet want ik ben dan al mijn groepen kwijt. In het verleden is het mij wel gelukt in contact te komen met een medewerker van Facebook. Ik heb hem toen gevraagd hoe ik als school groepen op de schoolpagina kon aanmaken. Hij adviseerde mij toen daar een persoonlijke pagina voor aan te maken met dezelfde naam als de schoolpagina. We gebruiken de persoonlijke pagina al vanaf 2012... Het storendste is dat er geen vooraankondiging is geweest en dat er geen mogelijkheid van bezwaar of contact is. Hoop dat u een oplossing weet of een goed alternatief voor Facebook(groepen) hebt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...