Ga naar inhoud

vreemd probleem voor mij dan !


anoniem

Aanbevolen berichten

:( Ik heb een abonnement bij caiway een provider in Berghem. er zijn in huis meerdere pc,s die op de draadloze router verbonden zijn. Ook onze hoofd pc. bij het instellen was het al vreemd omdat de pc 2 keer om een netwerksleutel vroeg en die kan je maar 1x gebruiken. Toch de instellingen kunnen bevestigen maar niet zoals het hoort. NU problemen het lijkt of de router keer op keer stop en dan weer verbind en stopt enz.. hoe kan dat. Als ik naar eigenschappen kijk geeft ie aan dat de verbinding en netwerkgegevens die opgeslagen zijn op de pc niet overeen komen Weet iemand hoe ik het op kan lossen
Link naar reactie
2x om sleutel vragen: dat zie je wel vaker want dat is dan bedoeld om te checken of je twee keer hetzelfde invult. als het anders is bij jou, moet je dat maar wat preciezer melden. doe eens het volgende: zet alle pcs uit (nb: geen slaapstand, echt uit) en zet ook de router uit. neem de stroomkabel van de router een minuutje los. daarna: stroomkabel in de router, de router opstarten, en aps als die helemaal is opgestart de pcs een voor een aanzetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...