Ga naar inhoud

SEO (zoekmachine) stategie


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Als ik in Google in het zoekvenster intik [u:6a4f93115e]computertotaal[/u:6a4f93115e], dan krijg ik een soort kopregel met daaronder een aantal sub-rubriekjes van de website ComputerTotaal. Vraag: Hoe krijg ik dat voor elkaar met mijn eigen website. -Wat moet ik zelf doen aan mijn website (tekst, H1, H2, keywords, description..... -Wat moet ik Google "vertellen" (webmastertools) -En (de meest frustrerende tot nu toe) wanneer zie ik daarvan het resultaat in Google. Tot nu toe heb ik diverse dingen geprobeerd. Soms wordt het geactualiseerd.... soms ook niet....het is dan lastig om te controleren dat wat ik gemaakt heb ook werkt.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hallo, Een tijdje geleden stelde ik een 1e vraag mbt dit onderwerp. Het is nu zo ver dat Google mijn site laat zien op de manier zoals ik bv de tekst "computertotaal" in zou tikken in het Google-venster. Dus met een opsomming eronder van pagina's en beschrijvingen. Op zich is dat al een mijlpaal voor mij. ECHTER.... De genoemde pagina's kloppen (dat is in orde!). Maar de teksten die er onder staan..... daar snap ik niets van! Ik had verwacht dat daar de tekst van "Description" zou komen te staan, maar..... -soms is het een opsomming van mijn navigatie-menu (links naar pagina's) -soms is het een deel van de HTML "Description" -soms is het zo maar een deel van de webpagina tekst -soms is het een deel van een H1 tekst [b:bf20a94d5f]VRAAG: Hoe kan ik dit (voor eens en voor altijd...!) ZELF in de hand houden.[/b:bf20a94d5f] Ik heb al meerdere keren een nieuwe SITEMAP ingediend bij Google met daarin bv een nieuwe datum... één keer is er de dag erna iets mee gedaan (de verschijning in Google dus aangepast) maar daarna is er geen enig teken van leven hoe de website op Google getoond wordt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...