Ga naar inhoud

outlook vraagt steeds om email account


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb windows-xp en outlook-express met 3 _Mail adressen al meer dan 4 jaar goed het goed sinds een aantal dagen komt bij het starten van Outlook soms bij een aantal e-mail accounts een apart schermpje met daarin de e-mail account en (niet zichtbaar) het password daarbij Daarna wacht het systeem en vraagt om een bevestiging van het paswrd terwijl het Onthouden daarvan al altijd was aangevinkt Wegklikken van deze melding geeft toch weer nomaalgebruik Deze melding komt soms bij 1 of dan weer een ander van de 3 mail- accounts De provider helpdesk vroeg mij om de outlook clients te verwijderen en opnieuw aan e maken, geen restultaat Heeft iemand een suggestie om deze meldingen niet meer te krijgen
Link naar reactie
[quote:e58fcbb727="ariespaan"]Ik heb windows-xp en outlook-express met 3 _Mail adressen al meer dan 4 jaar goed het goed sinds een aantal dagen komt bij het starten van Outlook soms bij een aantal e-mail accounts een apart schermpje met daarin de e-mail account en (niet zichtbaar) het password daarbij Daarna wacht het systeem en vraagt om een bevestiging van het paswrd terwijl het Onthouden daarvan al altijd was aangevinkt <knip> [/quote:e58fcbb727]Paar dagen oud je bericht, maar een echt antwoord zie ik nog niet. Dit is bij Outlook Express een heel gebruikelijk gedrag als de verbinding er even uitligt. Dus heeft niets te maken met het missen van inloggegevens bij de server. De opvolger van Outlook Express, Widows Live Mail geeft na de time-out de melding dat de server niet reageerde. Een meer logisch reactie. Zo heeft Outlook Express (beetje verouderd) nog een aantal onlogische noem het maar onhandigheden die nogal eens tot onnodige misverstanden leiden. Het wordt inmiddels ook al jaren niet meer bijgewerkt. PS: Je begint je bericht met Outlook Express en hebt het in je verdere verhaal over Outlook. Dat is niet hetzelfde! Overigens waardeloos antwoord in ComputerIdee, waar je dezelfde vraag stelde. Dit fenomeen is nl. al bekend sinds het op de markt komen van Outlook Express, jaren 90 dus!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...