Ga naar inhoud

linken in e-mails werken niet meer


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

[quote:8d60db1f81="f.ramaekers"]Als je bij de internet opties, menu extra, bij standaard brouwser het vinkje weghaalt bij IE. Dan IE afsluiten en Mozilla opstaren. Als het goed is krijg je de vraag of je Mozilla als standaard wil inschakelen. Bevestig dit dan. Ik hoop dat dit de oplossing is voor je probleem. vr.gr[/quote:8d60db1f81] Waar bedoel je? Ik heb trouwens ook vanmiddag twee dingen aan het register toegevoegd die heten 'explorer repair', dus voordat ik de twee toevoegde vanavond die 'chrome repair' heten. Kan dat kwaad?
Link naar reactie
[quote:20ab1dae4a="f.ramaekers"]Hallo, Via :Open Internet Explorer Kies Extra - internet-opties - Klik op het tabblad "Programma" bovenin moet Internet explorer staan als standaard browser. De repairs die uitgevoerd zijn zouden geen probleem moeten geven. vr.gr.[/quote:20ab1dae4a] Daar staat geen vinkje, die had ik dus al uitgeschakeld.
Link naar reactie
Wat niet klopt is dat hij steeds op explorer springt ook als ik bij Start programmainstellingen aangepast hem op mozilla firefox en outlook expres heb gezet. Tot vandaag sprong hij alleen op explorer na een windowsupdate. Nu doet hij dat dus continu. Ik denk dat daar een probleem zit. Het zou nog niet zo erg zijn als hij gewoon een website kon openen met explorer via een link in outlook, maar hij kan dus geen website openen.
Link naar reactie
Als je de pc nu opnieuw opstart en dan Mozilla opstart, krijg je dan de vraag om Mozilla als standaard in te stellen? Zo niet probeer dan dit nog eens. Als je tenminste Mozlla als standaard wilt. Een andere webbrowser instellen als uw standaardbrowser 1. Open Standaardprogramma's door te klikken op de knop Start en vervolgens op Standaardprogramma's. 2. Klik in de lijst (standaard)Programma's de gewenste browser en klik vervolgens op Dit programma als standaard instellen. 3. Klik op OK.
Link naar reactie
[quote:bfc89d1c1a="f.ramaekers"]Als je de pc nu opnieuw opstart en dan Mozilla opstart, krijg je dan de vraag om Mozilla als standaard in te stellen? Zo niet probeer dan dit nog eens. Als je tenminste Mozlla als standaard wilt. Een andere webbrowser instellen als uw standaardbrowser 1. Open Standaardprogramma's door te klikken op de knop Start en vervolgens op Standaardprogramma's. 2. Klik in de lijst (standaard)Programma's de gewenste browser en klik vervolgens op Dit programma als standaard instellen. 3. Klik op OK.[/quote:bfc89d1c1a] Ik heb start en dan programmatoegang en instellingen en dan aangepast. Ik heb geen Standaardprogramma's
Link naar reactie
Stel ik open mozilla, zet dan bij start aangepast Mozilla, en klik dan een link aan in Outlook, dan gaat hij naar mozilla en opent de website. Maar als ik het dan nog een keer probeer en mozilla is weggeklikt, dan probeert hij te openen in Explorer, wat niet lukt want hij kan de website niet vinden. Ergens in het register staat waarschijnlijk iets waardoor hij steeds explorer pakt. En elke keer als ik ga naar Start programmatoegang en instellingen en aangepast, staat hij weer op explorer.
Link naar reactie
Hallo, Dan voor XP deze optie: Ander e-mailprogramma of browser gebruiken Na installatie van Windows XP is Outlook Express ingesteld als standaard e-mailprogramma. Het standaard te gebruiken e-mailprogramma kan eenvoudig worden gewijzigd door met rechts te klikken op de taakbalk en te kiezen voor Eigenschappen, tabblad Menu Start, knop Aanpassen. Hier kan tevens de standaard internetbrowser worden gewijzigd. NB. Ik heb nu geen mogelijkheid om dit in XP na te spelen. Ik heb morgen pas weer een XP laptop ter beschikking. Ik hoop eigenlijk dat het je nu wel lukt. vr.gr.
Link naar reactie
[quote:8e7e28b45f="diana"]Stel ik open mozilla, zet dan bij start aangepast Mozilla, en klik dan een link aan in Outlook, dan gaat hij naar mozilla en opent de website. Maar als ik het dan nog een keer probeer en mozilla is weggeklikt, dan probeert hij te openen in Explorer, wat niet lukt want hij kan de website niet vinden. Ergens in het register staat waarschijnlijk iets waardoor hij steeds explorer pakt. En elke keer als ik ga naar Start programmatoegang en instellingen en aangepast, staat hij weer op explorer.[/quote:8e7e28b45f] Probeer dan voor herstel onderstaande: Ga naar: http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm En download en run: HTM/HTML Associations (Restore the default associations for htm/html files) Het kan zijn dat je na opnieuw opstarten van je pc nog 1x bovenstaande moet doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...