Ga naar inhoud

Kan kabelbedrijf stiekem emails van klanten lezen?


anoniem

Aanbevolen berichten

tweede vraag die ik hierover van je tegenkom: vanwaar die achterdocht :wink: in beginsel kan iedereen die ergens in het traject aan de juiste knoppen zit, de content aan een nader onderzoek onderwerpen. maar ja, dan moet je dus wel aan de júiste knoppen zitten, niet door beschermings-/authorisatie-software worden tegengehouden, én de tijd, én de zin hebben om net jouw mail te gaan zitten lezen.....
Link naar reactie
[quote:5b9524e62c="derkdejong"]in beginsel kan iedereen die ergens in het traject aan de juiste knoppen zit, de content aan een nader onderzoek onderwerpen. maar ja, dan moet je dus wel aan de júiste knoppen zitten, niet door beschermings-/authorisatie-software worden tegengehouden, én de tijd, én de zin hebben om net jouw mail te gaan zitten lezen.....[/quote:5b9524e62c]Ik zal de vraag wat concreter maken. Hoeveel verschillende medewerkers van een kabelbedrijf kunnen in principe de mail van een gebruiker lezen? En waarop is dat aantal gebaseerd?
Link naar reactie
[quote:6a00bd2a6e="derkdejong"]tweede vraag die ik hierover van je tegenkom: vanwaar die achterdocht :wink: [/quote:6a00bd2a6e] Ik vind het goed dat mensen zich meer bewust worden van hun privacy. De gemiddelde nederlander heeft helemaal niet door welke effecten de uitholling op (niet al te) lange termijn hebben. [quote:6a00bd2a6e="GD1972"][url=http://www.xs4all.nl/opinie/wat-er-bewaard-moet-worden-onder-de-bewaarplicht]bewaarplicht[/url] sinds [url=http://www.dutchcowboys.nl/mobile/17388]deze[/url] week[/quote:6a00bd2a6e] Wat ik ervan begreep heeft de minister toegezegd de bewaartermijn naar 6 maanden te verlagen. En toen is de (eerste?) kamer akkoord gegaan het het liggende wetsvoorstel... die met de 12 maanden bewaartermijn :s
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...