Ga naar inhoud

Domeinnaam om door te linken


anoniem

Aanbevolen berichten

Een domeinnaam kun je grofweg op twee manieren registeren; 1. enkel de naam en 2. bij een hostingpakket. Bij de eerste manier moet je dan veelal aan de hand van DNS gegevens de bezoekers doorsturen naar je site. Maar het is ook mogelijk dat je een doorverwijs url kun invullen, afhankelijk van het bedrijf waar je het registreert. De tweede en voor een enkele website waarschijnlijk beste manier is een hostingpakket waar je ook een domeinnaam bij kunt kiezen. De meeste hosters bieden dit aan. De site is dan automatisch gekoppeld aan de naam en je daar weinig zorgen over. Een plek om je website meer te zetten heb je natuurlijk altijd nodig. Al was het maar de webruimte die je bij je provider krijgt. Omdat die voor veel sites te beperkt is (geen php, weinig ruimte, etc) kun je denk ik beter een pakket nemen bij een hoster. Welk pakket en bij wie, dat is afhankelijk van je wensen. Op [url=http://internetten.nl/hosting/wizard.asp?m=4]internetten.nl[/url] kun je aan de hand van eisen zoeken naar een hoster.
Link naar reactie
De website is voor iemand anders. Maar zei willen graag een tweede link die doorlinkt naar de website. Ik vond het zonde, maar als zei het zo willen. Ik zou natuurlijk ook de site twee keer kunnen maken, zodat hij niet hoeft door te linken, maar dat is dus niet nodig. Het gaat ze alleen om de domeinnaam. dus ik dacht als ik het zo kan oplossen dat ik alleen kosten voor de naam hoef te maken.
Link naar reactie
Ok, je wilt een website onder meerdere domeinen bereikbaar maken. Als de website als bij hosting4ever staat, inclusief het domein, dan zou ik in de eerste instantie daar eens aankloppen en kijken of ze er een extra domein aan willen koppelen. Kom je niet gelijk met een hele rits namen dan heb je best kans dan je inderdaad alleen voor het domein betaald. Via een .htaccess bestand ook domeinen doorsturen die je elders hebt geregistreerd maar dat is - dacht ik - ook afhankelijk van de instellingen van de server. Tot slot kun je zoeken naar bedrijven die ook url forwarding aanbieden bij een domein.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...