Ga naar inhoud

Webbrowser Opera 8.50 en dan?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Kan mij iemand iets vertellen over de webbrowser Opera 8.50! Zeer positieve geluiden van Planet. Stel dat ik dit wil installeren als mijn browser voor internet en e-mail. Moet ik alle gegevens opnieuw invullen om op internet te komen en de e-mail, wat ik nu via Outlook Expres doe, moet dat ook allemaal opnieuw ingevuld c.q. geinstalleerd worden? Of gaat eigenlijk alles vanzelf? Wie heeft hier ervaring mee? Alvast bedankt, Jan.
Link naar reactie
[quote:3dea9b489a="gerben"]Opera is een pure browser, heeft dus verder niks met e-mail te maken. Daarvoor blijf jij gewoon outlook express gebruiken.[/quote:3dea9b489a] Klopt niet helemaal, Opera heeft een e-mailclient ingebouwd genaamd M2. Deze hoef je echter niet te gebruiken je kunt zoals Gerben zegt gewoon outlook express blijven gebruiken. Verder hoef je verder niets speciaals in te stellen om Opera te gebruiken. Gewoon installeren en surfen maar.
Link naar reactie
Ik gebruik de browser met alle plezier. Ook de ingebouwde mail client. Alles kun je importeren, dus ook je mailbox en favorieten. Waarom ik voor opera kies: Internet Explorer wordt geteisterd door crackers en is gevoelig voor spyware en virussen FireFox heeft de laatste maand al meer security holes gevonden dan IE :o . De massa gaat het nu gebruiken, dus een leuke 2de voor crackers. Opera is nog reletief onbekend en zijn interface is zeer doordacht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...