Ga naar inhoud

ADSL + Telefonie bij KPN?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Vandaag heeft mijn pa het Adsl abbo bij MyADSL (mycom) opgezegd omdat hij het te vaak vind uitvallen en de service zo slecht is. Verder geeft BBNed nooit snelheidsverhogingen en met zo'n uitval gaat het er bij mij niet in dat dit is om de kwaliteit constant te houden. Hij had eerst al Scarlet genomen maar dat is alweer opgezegd omdat die lui hun zaken niet nakomen. Nu wil hij ADSL + Telefonie nemen, maar ik wil ONDER GEEN VOORWAARDE nog BBned. Vraag is dus, welke providers er zijn die KPN internet + telefonie aanbieden. Ik heb gezocht op internet maar het is niet bepaald makkelijk te vinden. Ik dacht dat TweakDSL dit aanbood maar die schijnen alleen nog ADSL2+ te leveren. Ik wil dus ook NIET bij Tiscali en BabyXL. Gaat niet om goedkoop maar om goed. Liever een paar euro meer als het maar KPN is. Zat te denken aan XS4all of Planet maar ik zie daar nergens ADSL+telefonie... Iemand suggesties? BVD, Lennard
Link naar reactie
Mijn advies, nog even 1 a 2 maanden wachten. KPN gaat dan zelf VOIP aanbieden, wat waarschijnlijk wel leuke aanbiedingen op gaat leveren. Natuurlijk met een Direct ADSL abonnement, maar ongetwijfeld ook via haar dochters XS4All, Het Net en Planet Internet. Kan je niet zolang wachten om weer aangesloten te worden, dan moet je de volgende overweging maken: Het je al een emailadres bij een andere provider of via een eigen server, en heb je geen behoefte aan newsserver (desnoods een pay-server nemen), ruimte voor een website en andere diensten, ga dan voor Direct ADSL van KPN. Heb je wel behoefte aan 1 van deze diensten inbegrepen bij je abonnement, ga dan voor een van de dochters. Mijn ervaringen met Planet Internet zijn heel goed. Nu al 3 jaar een abonnement en ik heb afgelopen zondag voor de tweede keer een storing gehad i.v.m. werkzaamheden. Ook zal KPN na de zomer van 2005 (een ruim begrip) ADSL2+ aan gaan bieden. Dit als voorloper op de IP-TV die voor volgend jaar gepland staat. Suc6 met kiezen, S@mmy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...