anoniem Geplaatst: 10 september 2005 Delen Geplaatst: 10 september 2005 Eeen maat van mij heeft een abbo bij Chello(zonder problemen) maar sinds een paar dagen krijgt hij deze melding:The user(s) account is temporarily over quota. Hij heeft niks speciaal in Outlook Express dus het is zeker niet vol.Is dit een Chello probleem of kan hij er zelf wat aan doen? Groetjes Marco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2005 Log eens in via webmail ( http://webmail.chello.nl ). Kijk eens of daar aangegeven wordt dat je inbox vol is. Verwijder daar zonodig wat mailtjes (vooral met bijlagen). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2005 [quote:9a15519afe="JBS"]Log eens in via webmail ( http://webmail.chello.nl ). Kijk eens of daar aangegeven wordt dat je inbox vol is. Verwijder daar zonodig wat mailtjes (vooral met bijlagen).[/quote:9a15519afe] Bedankt voor je hulp ,de spambox zat vol Groetjes Marco Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen