Ga naar inhoud

Kan niet meer surfen


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedendag, Ik zit met hel volgende probleem. Ik ben sinds 1 sept overgaan naar het netwerk van Tiscali (ADSL-L) Ik gebruik een zyxel prestige 623T1 ethernet modem. Nu doet zich het volgende voor: Na het opstarten van de computer kan ik internetten en emailen. Na een tijdje (30 tot 60 min) begin ik tijdens het surfen opeens meldingen te krijgen dat de server niet gevonden wordt. Meestal kan ik nog wel emailen maar ook daar krijg ik vaak de melding dat er geen verbinding is. ik gebruik emule en deze doet het gewoon. Voordat ik overstapte zat ik bij KPN meet een speedtouch modem en had nooit geen problemen. Weet iemand misschien een oplossing want het is erg irritant. Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
Ik gebruik Zonealarm en hoe kan ik zien dat hij op "Stealth" staat. Ik heb vandaag emule niet gebruikt en kon de hele dag surfen, nadat ik emule weer opstarte kwam naar een half uurtje het probleem met surfen weer terug. Ik heb de max connections nu terug gezet maar weet iemand misschien wat een goede instelling zou kunnen zijn.
Link naar reactie
Ik ben op de emule site aan het zoeken geweest, daar kwam ik enige verwijzingen tegen. Aangeraden wordt om zonealarm te vervangen door sygate, nadat ik dit had gedaan leek het surfen beter te gaan. Ik heb daar ook instellingen voor mijn zyxel modem gevonden. Ik heb deze ingevoerd en een mbv enule een poort test gedaan en deze kwam er goed uit. Hartelijk bedankt voor de hulp.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...