Ga naar inhoud

Snelheid Chello?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om op mijn studentenkamer (Leuven) Chello als providor te nemen. Het zou dan gaan om het "Chello Starter" abonnement van € 15/maand. Download gaat tegen 256kbs en upload tegen 64 kbs. Dit zijn niet bepaald hoge snelheden, dat weet ik ook wel. Ik ben [u:4ad90d723b]niet[/u:4ad90d723b] van plan om stevig te gaan downloaden, maar ik wens toch wel wat comfort tijdens het surfen. Pagina's laden moet toch vrij vlot lopen, er is immers niets meer irritant dan een trage internet-connectie. Is dit abonnement dan iets voor mij, of is 256 kbs te weinig om comfortabel te kunnen surfen? Dank bij voorbaat, Pruis.
Link naar reactie
Of je het wel of niet comfortabel surfen vindt is heel persoonlijk, zowel qua gebruik als qua perceptie. Kan ik dus moeilijk iets over zeggen. Wel een tip: de meeste providers zijn blij met een klant die upgrade, en niet blij met een die downgrade. Start dus met het goedkoopste / langzaamste abbo en kijk hoe het bevalt. Is het te traag, dan zal Chello je graag helpen bij het upgraden. Heeft als bijkomend voordeel dat je wat meer financiele ruimte overhoudt om van het (nieuwe?) studentenleven te genieten ;-)
Link naar reactie
Ik heb zelf ook chello. Maar let vooral op je data limiet! die is erg laag dus downloaden ja maar niet erg veel. En dan hebben wij nog super veel ge@#$$ gehad met het aansluiten. We hadden er meerdere computers op staan dat ging niet super top. En een huisgenoot had zijn laptop een keer ergens anders aan het internet aangesloten en toen konden we thuis niet meer interneten. Iets met MAC adrs of zo. Maar goed ... dat was mijn input!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...