Ga naar inhoud

Helpdesk HCCnet niet klantvriendelijk


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste luitjes, Mijn ervaringen met de Helpdesk HccNet zijn niet om naar huis te schrijven. Gaarne zou ik willen vernemen of er meer mensen zijn die problemen hebben met het overzetten naar BBNed. De communicatie naar de klant is nihil. Heb zelf meerdere keren moeten bellen wanneer de boel zou worden opgeleverd. Op 29 maart werkt mijn HccNet Basic pakket ineens niet meer. Weer gebeld en moest maar een weekje aankijken. Na 4 dagen nog niets, wederom gebeld en men wist mij te vertellen dat KPN de lijn had afgesloten. Men wist niet wanneer de boel zou worden opgeleverd. Na een week weer gebeld. Na verscheidene pogingen met 11 wachtenden, om 16.45 gebeld, toen ik aan de beurt was wist de medewerker mij doodleuk te vertellen dat ik bij de administratie moest wezen, want de lijn was 6 april opgeleverd (geen bericht van gehad) en men was alleen "vergeten" het modem te leveren. Volgende ochtend weer gebeld. Na een half uur in de wacht eindelijk aan de beurt, wordt de verbinding verbroken. Al met al heeft het telefonisch contact mij ruim 55 gulden gekost en probleem nog niet verholpen. Toen via een buurman een e-mail gestuurd. Na 2 werkdagen nog steeds geen weder bericht. Dan maar een fax naar de manager van de helpdesk gestuurd (verleden week donderdag) en tot op heden nog steeds niest vernomen. Ik meen dat ik toch in het verleden in computer totaal heb gelezen dat de Helpdesk van Hcc zo goed scoorde. Ik ben het er in iedergeval niet mee eens. Naar mijn inziens is de helpdesk onderbemand want je staat gemiddeld een half uur in de wacht. Hierdoor lopen de kosten de spuigaten uit. Dan nog maar te zwijgen over het feit dat je voor internet betaald en er geen gebruik van kan maken. Tevens in mijn geval ben ik met een kluitje in het riet gestuurd. Zit nu nog steeds te wachten. Iemand een suggestie? :evil:
Link naar reactie
Nee geen suggestie. Je bent gewoon overgeleverd aan die lui. Als je kan switchen van provider doe dat dan. Helpdeskmedewerkers houden een standaard praatje dat je zelf vaak ook wel weet als je een klein beetje handig bent. Heb je met een serieus probleem te maken waar bijvoorbeeld een monteur moet bij komen kijken, dan moet je maar net de mazzel hebben dat je een helpdeskmedewerker treft die dat inziet en je niet eindeloos door de interne bureaucratie heenstuurt. Voor hetzelfde geld word je een volgende keer fantastisch geholpen, dat kan zo maar. Is dat normaal? Is dat acceptabel? Tja, ik vind van niet. Maar wat kan je anders?
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
HCCnet is gewoon niet meer wat het geweest is. Een inefficient bedrijf die wat mij betreft neigt naar dienstverlening ala Chello. Mails worden niet beantwoord en sommige helpdeskmedewerkers zijn zeer snel geirriteerd als je een kritische vraag stelt (1 maal werd zelfs de hoorn erop gegooid). Ik zit nu ook in een overgang van KPN ==> BBNed... Ook dit zal ongetwijfeld weer fout gaan en veel geld en tijd gaan kosten. Hoe is alles nu uiteindelijk bij jou afgelopen?
Link naar reactie
KPN-dochters vinden lange wachttijden niet zo'n ramp. Als je die wil voorkomen moet je op een normaal tijdstip bellen, dus niet tijdens de lunch of als je net uit je werk komt. En ophangen als je hoort dat de wachttijd lang is. Is het niet de taak van BBNed om problemen met de vorige provider op te lossen en voor een naadloze overgang te zorgen? Over hccnet-helpdesk: ik belde een keer om te kijken of er een storing in de welkomstboodschap stond. Was niet het geval en kreeg vrij snel een noob aan de lijn. Of ik een foutcode had... oh u heeft een gehackt modem? Nee, ik bel om te vragen of er bij jullie een storing bekend is. Maar dan ligt het dus aan de hack en de line-sync stopt pas met knipperen als er verbinding is. Hij wilde er niet aan dat ik pas kan verbinden als de line-sync stopt met knipperen. Ik bel kpn wel. Was inderdaad een storing in de centrale.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...