Ga naar inhoud

email adres afschermen


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, Om een email adres op internet af te schermen gebruik ik een javascript scriptje. Ik krijg sinds ongeveer anderhalve maand erg veel spam binnen dus ik heb het idee dat dit scriptje niet goed meer werkt. Als ik voorheen met mijn email adres ging zoeken met google kwam ik nooit mijn eigen site tegen omdat het email adres daar verborgen was met dat scriptje en omdat spambots geen javascript kunnen lezen werkte dit heel goed. Ik heb het idee dat zoekmachines en spambots inmiddels wel javascript kunnen lezen en daardoor het script niet meer werkt. Maar of dat echt zo is is moeilijk te achterhalen. Is er iemand die hier meer van weet en zijn er andere manieren om email adressen af te schermen. Groeten Moos
Link naar reactie
het is zeer de vraag of dat scriptje is gekraakt.... meestal komt je mailadres op straat vanuit het leeggeplunderde adresboek van iemand anders, die wellicht niet altijd even nadenkend op van alles en nog wat klikt.... zit je adres eenmaal in zo'n lijst, dan krijg je een tijdje een tsunami aan spam, maar dat pleegt vrij snel weer op te houden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...