Ga naar inhoud

Hackme challenge


Aanbevolen berichten

  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

quote:
Originally posted by Bill Gates: Even voor de duidelijkheid

Bill, hou er nou maar over op. Je wou zelf geen dicussie meer toch?

Ik vind dit meer een "ditjes en datjes" bericht, en niet passen in dit forum.

Er wordt op het moment puur gehandeld naar de persoonlijke mening van de moderator, en dat vind ik zeer onterecht.

------------------ * € * groet Victor.* € *

[This message has been edited by victorhopman (edited 08-01-2002).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Dummetje: De cijfercode vond ik inderdaad ook lastig, je moet gewoon logisch nadenken en het javascriptje goed snappen. Er zijn trouwens 6 mogelijkheden waarvan er 1 goed is. gebruik dit om het op te lossen: 1e cijfer -> x 2e cijfer -> x 3e cijfer = 105 los dit verder maar op.

hehe dat zeg ik net ik ken geen java, maar bedankt voor de hint :wink:

------------------ de dokter zegt dat alles goed komt als ik maar genoeg pilletjes inneem... en ik ben net als ieder ander want ik mag ook 2 uur per dag m'n kamer uit net als jij, toch? #

Link naar reactie
quote:
Originally posted by victorhopman: Bill, hou er nou maar over op. Je wou zelf geen dicussie meer toch?

Ik vind dit meer een "ditjes en datjes" bericht, en niet passen in dit forum.

Er wordt op het moment puur gehandeld naar de persoonlijke mening van de moderator, en dat vind ik zeer onterecht.


Jij blijft nu zelf bezig, jij bent ook de enige die klaagt... Leg je erbij neer...

BTW: en nu on-topic graag...

------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij.

Link naar reactie
Ik vind dat dit best hier mag staan. Het is een leuke training voor mijn nog niet bestaande kennis van javascript.

Maar ik zit nu vast in level 4. Eigenlijk ga ik naar de volgende pagina maar die zou zogenaamd niet goed zijn ??? Ik wil ook niet teveel verklappen voor mensen die er nog niet zijn, maar hier misschien toch maar even waar ik op vast loop: l3pass.html zou in send_me_on zitten, maar die pagina is niet goed (?). en ik snap ook niet waarom de pagina het daar niet doet, of eigenlijk waarom hij het daar wel doet, want als ik hem op mijn computer opsla, dan geeft hij foutmeldingen dat hij de functie niet kan vinden. Toen heb ik alles veranderd maar werkte de pagina niet. Wat is hier fout?

Link naar reactie
Victorhopman post jij ook wel eens topics/replies waar ik me niet aan iriteer??? Waar zou dit in vredesnaam anders thuishoren? Er is een reden waarom jij geen moderator bent en Bill wel.

Volgens mij heeft hier al eens zoiets gestaan maar wel leuk als je je niet verveeld. Kijken of ik tot die level 5 kom, alleen verveel ik me helaas niet.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Jurriaan R: Victorhopman post jij ook wel eens topics/replies waar ik me niet aan iriteer??? Waar zou dit in vredesnaam anders thuishoren? Er is een reden waarom jij geen moderator bent en Bill wel.

Ik zeg allang niets meer, jij begint nu weer, en dat jij vind dat ik irritante topics en reply's open, kan ik ook niet helpen. Ik denk toch echt dat ik het recht heb mijn eigen mening te hebben.

Maar als jij mij liever ziet gaan van het forum dan komen zeg je het maar hoor.

victor.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by mispunt: Ik kom niet voorbij level vijf, heeft iemand een tip? moet je hier weer werken met document.write???

De truc zit hem in het vergelijken van de velden nls en tst. De manier van vergelijken is onlogisch maar werkt wel. Het veld tst wordt opgebouwd a.d.h.v. userid en password. Het veld nls via een ingewikkelde berekening die er verder niet toe doet. Door een alert(nls) kom je waarschijnlijk wel op het goede spoor. Zet de alert pas na de while loop. Succes!

Oh, en over het wel of niet thuis horen van dit topic in dit forum. Dat lijkt een meningsverschil dat moeilijker op te lossen is dan dit hackprobleem. Bill: spreken is zilver, zwijgen is ...

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...