anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Delen Geplaatst: 7 januari 2002 Ik heb op internet een leuke hack-test gevonden. Het gaat erom dat je voorbij alle wachtwoorden e.d komt door in de broncode te kijken enzo. Het gaat van makkelijk tot steeds moeilijker. Ik kwam zelf tot level 5. de url is <A HREF="http://www.loginmatrix.com/hackme" TARGET=_blank>www.loginmatrix.com/hackme</A> [ Dit Bericht is bewerkt door: Dummetje op 2002-03-24 12:20 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 Ik kwam er bij de 2e al niet meer uit :sad:.------------------ MSN kan er stukken beter uitzien dan nu!!! Klik voor online status:Icq: 96366865 Msn: tom@ikwilhet.nu Aim: thomasroelofs Yahoo: tom_roelofs Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 quote:Originally posted by blackboarder: Ik kwam er bij de 2e al niet meer uit :smile: :code: <script> document.write(unescape("%74%68%69%73%20%69%73%20%65%61%73%79")); </script> ------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 Wow, ik wou net zeggen dat ik niet uit Level 4 kwam, maar ik begreep ineens waarom IE een error gaf :smile:)Bij 5 zit ik vast, heel misschien als ik er flink induik dat het me wel zou kunnen lukken, maar zowel de tijd als de zin ontbreken mij :smile:------------------ X2 Software (jawel, ik heb een domein aangeschaft!) Email: mark@x2software.net Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 Als ik in level 3 op enter druk om verder te gaan krijg ik het volgende: Method Not Allowed The requested method POST is not allowed for the URL /hackme/threeisgood.html.------------------ You can never tell which way the train went by looking at the trackFifthDimension Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 Ik kom tot de vierde. Niet slecht voor iemand die zich nog nooit bezich heeft gehouden met javascript.Morgen nog eens proberen------------------ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 Ik vind dit niet echt een topic voor het web-programmeren forum, het heeft er zeer weinig mee te maken.------------------ * € * HAPPY NEW YEAR!!! * € ** € * groet Victor.* € * Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 quote:Originally posted by victorhopman: Ik vind dit niet echt een topic voor het web-programmeren forum, het heeft er zeer weinig mee te maken.En ik vind het wel leuk :smile: Beetje zien hoe je het dus niet moet doen enzo, daar leer je veel van...Nu nog de tijd vinden om eens serieus te kijken enzo...------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 Mij best dat iemand deze berichten wil plaatsen, maar plaats die dan in een topic die daarvoor bedoeld is.------------------ * € * HAPPY NEW YEAR!!! * € ** € * groet Victor.* € *[This message has been edited by victorhopman (edited 08-01-2002).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 quote:Originally posted by victorhopman: Mij best dat iemand deze berichten wil plaatsen, maar plaats die dan in een topic die daarvoor bedoeld is.Het heeft meer met Webproggen te maken, dan met iets anders, dus ik zie niet wat er mis mee is...------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 Ik ben nu bij level 8. De levels na 4 zijn het eenvoudigst op te lossen door met een lokale kopie van de pagina te werken en deze te voorzien van de juiste javascript alerts.Ik stop er even mee, want het kost steeds meer tijd. Wie weet hoeveel levels er in totaal zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 quote:Originally posted by Bill Gates: ik zie niet wat er mis mee is... Vaak zie ik dat topics die verkeerd geplaatst zijn, of dubbel geplaatst zijn direkt worden gesloten, ook als iemand om een script vraagt mag dat niet. (best wel te begrijpen, begrijp me goed) maar een topic die niets te maken heeft met het maken van scripts, voor websites e.d mag wel blijven? Kijk, ruimte voor leuke berichten moeten er zijn, vind ik ook, maar daar is een speciaal forum voor geopend waar men naar hartelust kan kletsen.------------------ * € * groet Victor.* € *[This message has been edited by victorhopman (edited 08-01-2002).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 Dit forum gaat over alle facetten van webprogrammeren, dus ook hier over :smile:En nu kunnen we stoppen met deze discussie, ik vind dat ie hier mag blijven, en je weet het: Bill's wil is wet :grin: ------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 code: <script> document.write(unescape("%74%68%69%73%20%69%73%20%65%61%73%79")); </script> [/b]<HR></BLOCKQUOTE>Dit heeft juist alles met programeren te maken. Je kijkt kritisch naar het programeer werk van de ander en zoek zijn fout op. Ik heb mij nog nooit zo verdiept in javascript. Kan iemand mij een hinnt geven om voorbeeld 4 te "kraken" [edit]Ik bedoel de 3e [/edit]------------------ jorrit@grolle.nl [This message has been edited by 3arie3 (edited 08-01-2002).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 leuk spelletje dit :smile:ik had ooit nog zo'n site maar die is op een gegeven moment verdwenen. Deze is wel moeilijker trouwens want ik hang nu al op de 2e voor zover ik moeite gedaan heb...------------------ de dokter zegt dat alles goed komt als ik maar genoeg pilletjes inneem... en ik ben net als ieder ander want ik mag ook 2 uur per dag m'n kamer uit net als jij, toch? # Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 ok zonder die hint was ik dus noooooit uit 2 gekomen, ik ken geen java...maar goed, door naar 3------------------ de dokter zegt dat alles goed komt als ik maar genoeg pilletjes inneem... en ik ben net als ieder ander want ik mag ook 2 uur per dag m'n kamer uit net als jij, toch? # Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 quote:Originally posted by Bill Gates: kunnen we stoppen met deze discussie, Al goed, maar ik weet dus nu dat het sluiten en verplaatsen van topics dus enkel wordt beoordeeld d.m.v de persoonlijke mening van de moderator.Echt eerlijk gaat het hier dus niet aan toe.------------------ * € * groet Victor.* € * Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 quote:Originally posted by victorhopman: Al goed, maar ik weet dus nu dat het sluiten en verplaatsen van topics dus enkel wordt beoordeeld d.m.v de persoonlijke mening van de moderator.Echt eerlijk gaat het hier dus niet aan toe.Even voor de duidelijkheid: het gaat hier om javascript code etc., dus wel degelijk om webprogrammeren. Ik pas dus de doodnormale selectie toe en die is niet gebaseerd op mijn persoonlijke mening. En zie jij eigenlijk iemand anders klagen?------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 Jeuh ik ben bij level 7 maar IE geeft een foutmelding je weet wel van methode is voor dit object neit toegestaan is dat een extra moeilijkheid of is het een echte fout ik gebruik IE6 http://www.try2hack.nl is een soortgelijk iets best lachen deze is alleen iets moeilijker naast javascript ook flash en Java[This message has been edited by mvwinger (edited 08-01-2002).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 Ik heb weer genoeg tijd verspilt :grin: Die hint van document.write(); komt nog al eens van pas Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen