Ga naar inhoud

Hackme challenge


Aanbevolen berichten

Ik heb op internet een leuke hack-test gevonden. Het gaat erom dat je voorbij alle wachtwoorden e.d komt door in de broncode te kijken enzo. Het gaat van makkelijk tot steeds moeilijker. Ik kwam zelf tot level 5. de url is <A HREF="http://www.loginmatrix.com/hackme" TARGET=_blank>www.loginmatrix.com/hackme</A> [ Dit Bericht is bewerkt door: Dummetje op 2002-03-24 12:20 ]
Link naar reactie
  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

quote:
Originally posted by victorhopman: Ik vind dit niet echt een topic voor het web-programmeren forum, het heeft er zeer weinig mee te maken.
En ik vind het wel leuk :smile: Beetje zien hoe je het dus niet moet doen enzo, daar leer je veel van...

Nu nog de tijd vinden om eens serieus te kijken enzo...

------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by victorhopman: Mij best dat iemand deze berichten wil plaatsen, maar plaats die dan in een topic die daarvoor bedoeld is.
Het heeft meer met Webproggen te maken, dan met iets anders, dus ik zie niet wat er mis mee is...

------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: ik zie niet wat er mis mee is...

Vaak zie ik dat topics die verkeerd geplaatst zijn, of dubbel geplaatst zijn direkt worden gesloten, ook als iemand om een script vraagt mag dat niet. (best wel te begrijpen, begrijp me goed) maar een topic die niets te maken heeft met het maken van scripts, voor websites e.d mag wel blijven?

Kijk, ruimte voor leuke berichten moeten er zijn, vind ik ook, maar daar is een speciaal forum voor geopend waar men naar hartelust kan kletsen.

------------------ * € * groet Victor.* € *

[This message has been edited by victorhopman (edited 08-01-2002).]

Link naar reactie
code:
<script>
document.write(unescape("%74%68%69%73%20%69%73%20%65%61%73%79"));
</script>

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Dit heeft juist alles met programeren te maken.

Je kijkt kritisch naar het programeer werk van de ander en zoek zijn fout op. Ik heb mij nog nooit zo verdiept in javascript.

Kan iemand mij een hinnt geven om voorbeeld 4 te "kraken" [edit]Ik bedoel de 3e [/edit]

------------------ jorrit@grolle.nl

[This message has been edited by 3arie3 (edited 08-01-2002).]

Link naar reactie
leuk spelletje dit :smile:

ik had ooit nog zo'n site maar die is op een gegeven moment verdwenen. Deze is wel moeilijker trouwens want ik hang nu al op de 2e voor zover ik moeite gedaan heb...

------------------ de dokter zegt dat alles goed komt als ik maar genoeg pilletjes inneem... en ik ben net als ieder ander want ik mag ook 2 uur per dag m'n kamer uit net als jij, toch? #

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: kunnen we stoppen met deze discussie,

Al goed, maar ik weet dus nu dat het sluiten en verplaatsen van topics dus enkel wordt beoordeeld d.m.v de persoonlijke mening van de moderator.

Echt eerlijk gaat het hier dus niet aan toe.

------------------ * € * groet Victor.* € *

Link naar reactie
quote:
Originally posted by victorhopman: Al goed, maar ik weet dus nu dat het sluiten en verplaatsen van topics dus enkel wordt beoordeeld d.m.v de persoonlijke mening van de moderator.

Echt eerlijk gaat het hier dus niet aan toe.


Even voor de duidelijkheid: het gaat hier om javascript code etc., dus wel degelijk om webprogrammeren. Ik pas dus de doodnormale selectie toe en die is niet gebaseerd op mijn persoonlijke mening. En zie jij eigenlijk iemand anders klagen?

------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
  • Nieuwe aanmaken...