Ga naar inhoud

MP3 audio in webpagina


Aanbevolen berichten

Hoe kan ik in mijn websitepagina op de meest simpele manier een MP3 - audio afspelen. Zonder moeilijke dingen, zoals plugins extra (dubieuze) software etc etc. En dat het nagenoeg voor elke webpagina-bezoeker is te beluisteren zonder extra phoe-ha. Het enige wat nodig is: start /stop / vooruit / achteruit / volume / tijdsduur.... en dat in een balkje op de pagina.
Link naar reactie
bedankt voor het antwoord. Maar het is niet helemaal wat ik bedoel (misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest). - Het gaat om een MP3-SPRAAK bestand (evt kan dat wel omgezet worden naar iets anders... WAV.... ik weet niet of dat kleiner / beter is) - Het is NIET de bedoeling dat het van te voren gedownload wordt, omdat dat te lang duurt (50MB).... dus dacht ik (de "beginner") aan streaming-audio (als ik dat goed heb). - Het gegeven voorbeeld van het antwoord hierboven.... de link heb ik bekeken en (nogmaals) geprobeerd.... ik had dat reeds eerder gedaan maar het was niet wat ik wilde. (ik wil zoiets als je bv naar een audio-gesprek luistert als op de NOS.NL....en dan eigenlijk alleen een klein balkje zoals ik aangeef in mijn eerste vraag) - De voorbeelden in de link van bovenstaande mail geprobeerd, echter daar gaat e.e.a. niet goed. er wordt gesproken over dat er een balkje te zien moet zijn op het scherm....dat krijg ik niet. (misschien is dit ook niet de juiste manier, omdat ik niet van te voren wil downloaden?) Ik heb mijn scherm-afdruk gezet op WETRANSFER dan kun je kijken wat ik bedoel (volgens mij kan ik hier bij Computertotaal geen image invoegen) Link Wetransfer: [url]http://we.tl/nIOBxM7OXM[/url] Beschikbaar tot 30 mei 2013 Bestanden (184 KB totaal) SchermAfdruk.jpg
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...