anoniem Geplaatst: 7 maart 2013 Delen Geplaatst: 7 maart 2013 Voor een organisatie ben ik aan het rondkijken naar manieren om e-tickets te verkopen. Toegangsbewijzen die bezoekers via een website kunnen bestellen en dan uitprinten en meenemen naar de ingang. De bekende systemen zoals die van Paylogic hebben teveel bijkomende kosten die je dan naar de bezoeker zou moeten doorberekenen. Voor een dozijn evenementen per jaar varierend van max 50 tot max 400 bezoekers is dat niet reeel. Eén van de voorwaarden is dat iDeal ondersteund moet worden. Er zijn scripts (bv via www.ideal-checkout.nl) te downloaden die de betaling regelen. Wat mij enigszins verbaasd heeft tijdens het zoeken is dat er wel webshops zijn, en daarvoor zijn legio plugins, maar een e-ticketsysteem heb ik niet gevonden. Zoals het er nu naar uitziet kan ik dus enkel scripts voor de transactie downloaden terwijl ik meer nodig heb. Een backoffice, pdf printen, iets van een simpel klantenbeheer. Zijn er hier mensen die ervaring hiermee hebben? Misschien bestaat er een systeem dat ik niet gevonden heb, of zijn jullie zelf aan de slag gegaan met de implementatie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2013 Ik heb het niet uitgeprobeerd, maar als ik zoiets als jij nu wilt zou willen proberen dan zou ik hier ff naar kijken. [url]http://webscripts.softpedia.com/script/Customer-support/Help-Desk/eTicket-31141.html[/url] Laat je het nog weten als het uiteindelijk is gelukt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2013 Het soort eticket waar jij naar verwijst is iets totaal anders. Dat is een soort helpdesk systeem voor het geven kan klantsupport. Logische verwarring, de naam eticket voor dergelijke software bestaat al langer en dat maakt het zoeken er niet eenvoudiger op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2013 Wil je het laten bouwen of wil je zelf de website bouwen? Anders wil ik namelijk wel een demo website in elkaar zetten. En moet je maar is kijken wat je er van vind. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Hoi vuurtoren, Weet niet of je al voorzien bent, maar persoonlijk hebben wij erg goede ervaringen met WPeventTicketing (een Wordpress plugin) http://wordpress.org/extend/plugins/wpeventticketing/ Nadeel is dat er geen iDeal inzit, voordeel is echter dat deze er redelijk makkelijk zelf in te bouwen is;-) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2013 Ik zie in de beschrijving niet staan hoe de tickets beschikbaar worden gesteld, als pdf download, als email, of iets anders. Jammer ook dat er standaard geen iDeal inzit. Ik zal eens kijken, ben niet zo erg thuis in wordpress. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen