Ga naar inhoud

webhop voor etickets


Aanbevolen berichten

Voor een organisatie ben ik aan het rondkijken naar manieren om e-tickets te verkopen. Toegangsbewijzen die bezoekers via een website kunnen bestellen en dan uitprinten en meenemen naar de ingang. De bekende systemen zoals die van Paylogic hebben teveel bijkomende kosten die je dan naar de bezoeker zou moeten doorberekenen. Voor een dozijn evenementen per jaar varierend van max 50 tot max 400 bezoekers is dat niet reeel. Eén van de voorwaarden is dat iDeal ondersteund moet worden. Er zijn scripts (bv via www.ideal-checkout.nl) te downloaden die de betaling regelen. Wat mij enigszins verbaasd heeft tijdens het zoeken is dat er wel webshops zijn, en daarvoor zijn legio plugins, maar een e-ticketsysteem heb ik niet gevonden. Zoals het er nu naar uitziet kan ik dus enkel scripts voor de transactie downloaden terwijl ik meer nodig heb. Een backoffice, pdf printen, iets van een simpel klantenbeheer. Zijn er hier mensen die ervaring hiermee hebben? Misschien bestaat er een systeem dat ik niet gevonden heb, of zijn jullie zelf aan de slag gegaan met de implementatie.
Link naar reactie
Hoi vuurtoren, Weet niet of je al voorzien bent, maar persoonlijk hebben wij erg goede ervaringen met WPeventTicketing (een Wordpress plugin) http://wordpress.org/extend/plugins/wpeventticketing/ Nadeel is dat er geen iDeal inzit, voordeel is echter dat deze er redelijk makkelijk zelf in te bouwen is;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...