Ga naar inhoud

Site check


Aanbevolen berichten

[quote:89ead21e15="glompie"]Ineens een paar honderd uitgaande links zonder nofollow-tag op iedere pagina kan wel een probleempje zijn waardoor je zakt. Maar ik weet ook niet zeker of het daaraan heeft gelegen. :?[/quote:89ead21e15] Oke heb nu die addthis en facebook links eraf gehaald, alleen nog aanwezig in de foto's. Site is nu weer supersnel :) Hoe test je die fouten ?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:7ad1c9e2cb="Vince150"]Het terugvallen in de zoekresultaten kan ontzettend veel oorzaken hebben, daar kun je bijna niet achter komen. Je zou kunnen kijken of er wat staat in Google Webmaster Hulpprogramma's, daar kun je zien of er wat aan de hand is (penalty's en dergelijke).[/quote:7ad1c9e2cb] Ik ga nu weer iets omhoog. Wat ik vreemd vind, ik zoek op "kunstof voordeur" kom goed uit de resultaten maar dat is de hoofdpagina index.php en niet voordeuren.php. Bij de titel en omschijving in google komt het woord "kunstof voordeur" niet eens voor.
Link naar reactie
[quote:176b6a68da="glompie"]Is ook vreemd... Google zal het wel woorden van gelijke strekking vinden vandaar dat hij ook kunstof kozijnen en kunstof voordeuren door elkaar vetgedrukt toont. Er speelt trouwens nog iets anders; kunststof en kunstof. Je deurenpagina staat hier op 11 boven de indexpagina als je kunststof voordeur intypt.[/quote:176b6a68da] Klopt kunstof en kunststof kan beide voorkomen ;)
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Inmiddels heb ik een subdomein aangemaakt (www.subdomein.url.nl) Wat ik hiermee wil bereiken is dat de subdomein een betere omschrijving geeft van het onderwerp/product daar onze eigen domeinnaam niet veel zegt over het onderwerp/product. Ik vraag me alleen af hoe ik dit in de praktijk zal moeten doen: 1) een redirect in .htaccess naar www.url.nl/pagina.html in feite staat er dan op www.subdomein.url.nl niets waar een zoekmachine iets mee kan? of koppelt de zoekmachine content van de doorverwijspagina aan het subdomein ? 2) werkelijk een pagina opnemen in www.subdomein.url.nl en vandaar uit de overige verwijzigen terug sturen naar www.url.nl (foto's en andere menu links ect aanpassen). de originele pagina moet ik dan verwijderen ivm dubbele content dus dan komen sommige bezoekers op een niet bereikbare pagina dus zal ik alsnog een redirect in .htaccess moeten aanleggen ?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:6d83c032fd="Ger"]Staar je niet teveel blind op wat je ziet in Google. Het is ook erg afhankelijk van je eigen zoekgeschiedenis, of je aangemeld bent in Google of niet, cookies die Google uitleest, etc.[/quote:6d83c032fd] Ja weet ik, ik leeg altijd de cookies als ik ga checken 1x in de week. Zal volgende week nog wel eens kijken.
Link naar reactie
Ik heb de tagcloud op de hoofdpagina en in het zijmenu weggehaald ivm eventueel teveel interne links (leek me overigens wel gebruikers vriendelijk). maar ik hou rekening met een herindexatie zoals hier onderaan te lezen is. http://www.studio16.info/google-penalty-help.html nog begrijp ik niet waarom pagina's die al jaren hetzelfde zijn goed blijven scoren, nooit update's, geen title en alt in plaatjes, geen h1 of h2, weinig content ect ect.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...