Ga naar inhoud

Harman Kardon soundsticks III & Windows 8?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een windows 8 laptop. Ik heb ergens gelezen, soundsticks III compatibel met laptop, smartphone, mp3, tablet ed ... Er stond geen vereiste bij van iOS, Android, ... Nu bij de wireless (via bluetooth) versie staat het wel iOS en Android compatibel is. En ik heb gelezen dat er toch wel enkelen problemen hebben om bluetooth connectie te maken met windows laptop, daarom zou ik de wireless versie niet kopen maar de gewone. Ik veronderstel dus om wireless te gaan dat android of ios toch vereiste is. Vraag 1, de gewone versie (niet wireless) Soundsticks III werkt toch op een laptop windows 8 en gewone mp3 speler? Vraag 2, logitech audio bluetooth adapter ... Kan ik deze aan een soundsticks III hangen en alsnog mijn laptop windows 8 connecteren met de logitech adapter om zo wireless mijn soundsticks III te besturen? Alvast bedankt! Maarten
Link naar reactie
Ik heb de harman kardon soundsticks III wireless gekocht. Werken volledig op windows toestellen, windows phone, windows 8 laptop, ook bluetooth connectie werkt. Fantastische Sound !!!!!!!!!!!!! ivm met vraag 2 weet ik het niet maar ik VERMOED dat het wel zou moeten werken
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...