Ga naar inhoud

Waarom start pc niet goed op na installatie harde schijf en Windows?


Catillac

Aanbevolen berichten

Ik heb vorige week een andere (2de hands) harde schijf in de pc gezet (en Windows Vista geïnstalleerd), maar nu start hij niet normaal op. Kan het zijn dat ik nog niet alle drivers heb geïnstalleerd? Als ik de pc aanzet, blijft ie of hangen bij het scherm van het moederboard of hij gaat daar wel door maar hoor je hem na een paar tellen 'uitgaan' . De standby knop (aan knop) is dan nog wel aan (slaapstand of zo?). Dat deed hij in februari ook voordat de harde schijf kapot ging, en nu met een andere harde schijf dus weer. Als ik dan op de aanknop druk start ie alsnog gewoon op maar met de vraag hoe ik wil opstarten, normaal of veilig etc. Ook de muis en het toetsenbord doen het >soms niet nadat hij is opgestart. Zeer irritant dat ie dit dus weer doet, maar waar ligt het aan?
Link naar reactie
Er kan een aansluiting loszitten....ondanks goede concentratie....niet goed vastgedrukt..gezet....of vergeten..enz.......sluit je computer af, verwijdert de stroomkabel en opent je computer. Check de aansluitingen... Maak de aansluitingen los en vervolgens opnieuw weer (goed) vast. Zet je computer weer in elkaar en start opnieuw op.
Link naar reactie
Dat is het helaas niet. Als hij wel gelijk opstart, dan doen de muis en toetsenbord het nooit. Druk ik dan lang op de aan knop gaat normaal de pc uit, bij deze niet, daar blijft de knop aan (lamp van de knop brand dan minder fel, slaapstand?). Druk ik dan nog een keer, dan start hij wel normaal op, alleen met de vraag hoe ik hem wil opstarten, veilige modus etc.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...