Ga naar inhoud

Standaard lettertype/kleur in Microsoft Office Outlook 2007


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb een vraagje: In de vorige versie van Outlook Express in WinXP kon ik een lettertype/kleur instellen waarmee ik standaard mn mailtjes kon schrijven. Ik heb nu Microsoft Office Outlook 2007 en slaag er maar niet in om dat hierin ook te doen. Bestaat er hierin een optie om dat net zo doen als in Outlook Express?? Alvast bedankt voor het meedenken. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
Hey Margreet, Probeer het volgende...: [b:e3fc1e9320]Outlook-briefpapier en -thema's toepassen op alle berichten[/b:e3fc1e9320] 1. Klik vanuit het hoofdvenster van Outlook in het menu [u:e3fc1e9320]Extra[/u:e3fc1e9320] op Opties en klik vervolgens op het tabblad E-mailindeling. 2. Klik in de lijst Deze berichtindeling gebruiken op HTML. 3. Klik op Briefpapier en lettertypen. 4. Klik op Thema's op het tabblad Persoonlijk e-mailpapier. 5. Klik onder Kies een thema op het thema of briefpapier dat u wilt gebruiken en klik vervolgens op OK. 6. Selecteer het lettertype dat u wilt gebruiken. 7. Als u opmerkingen die u in antwoorden typt wilt markeren met uw naam, schakelt u het selectievakje Mijn opmerkingen markeren in en geeft u uw naam of een ander label op. [b:e3fc1e9320]8. Als u de kleur van het lettertype wilt wijzigen telkens als u een bericht beantwoordt of doorstuurt, schakelt u het selectievakje Een nieuwe kleur kiezen bij antwoorden of doorsturen in.[/b:e3fc1e9320] DUS... als de kleur niet veranderd moet worden, dan het selectievakje dus [b:e3fc1e9320]NIET[/b:e3fc1e9320] inschakelen! 9. Klik daarna tweemaal op OK. Wanneer u nieuwe berichten maakt, wordt automatisch het door u gekozen briefpapier of thema gebruikt. [b:e3fc1e9320]Outlook-briefpapier en -thema's toepassen in een enkel bericht[/b:e3fc1e9320] 1. Wijs in het hoofdvenster van Outlook in het menu Acties de optie Nieuw e-mailbericht aan en klik vervolgens op Met meer briefpapier. 2. Klik onder Kies een thema op het thema of briefpapier dat u wilt gebruiken en klik vervolgens op OK. 3. Typ en verzend uw bericht. Opmerking Briefpapier of thema's kunnen niet worden toegepast op antwoorden. Ik hoop dat u hier iets aan heeft. In de volgende link vindt u het bovenstaande dat ik hier geplaatst heb en nog verder uitgebreid dan hier nu. Het heeft geen zin om alles hier uit te wijdden. dus vandaar de volgende link...: http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook-help/briefpapier-thema-s-en-achtergronden-gebruiken-in-e-mailberichten-HA010169182.aspx#BM1 De hartelijke groenten terug. zonder 'nissen'. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...