Ga naar inhoud

E-mail cliënt


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, N.a.v. het volgende situatie heb ik een vraag: Ik gebruik drie e-mail adressen: - privé - e-commerce (Ebay, etc.) - nieuwsbrieven etc. Nu ben ik op zoek naar een snel werkende e-mailclient die voor mij de mail binnen gaat halen; per e-mail adres afzonderlijk. Ik wil tevens dat de reeds gemaakte mappenstructuur ook geimporteerd wordt. Een laatste eis is dat wanneer ik een e-mail bericht verwijder, dat dit ook gebeurt binnen de hotmailserver. Microsoft Outlook wil ik puur en alleen gebruiken voor werkgerelateerde e-mails. Hopelijk kunt u mij hierbij helpen. Bij voorbaat dank
Link naar reactie
[quote:02d5f88ab8="Frits Raaf"]Misschien is [url=http://www.mozillamessaging.com/nl/thunderbird/]Thunderbird[/url] een optie?[/quote:02d5f88ab8] Dank voor het antwoord. Ik heb het inmiddels geinstalleerd. [quote:02d5f88ab8]Ik wil tevens dat de reeds gemaakte mappenstructuur ook geimporteerd wordt. Een laatste eis is dat wanneer ik een e-mail bericht verwijder, dat dit ook gebeurt binnen de hotmailserver. [/quote:02d5f88ab8] Ik had iets specifieker moeten zijn: ik wil totale synchronisatie tussen de client en de hotmail-server. Als ik bijv. een nieuwe map maak in de client, wil ik ook dat dit gebeurt binnen hotmail. De optie die dat moet verwezenlijken heet 'imap' ; iets wat hotmail niet wil ondersteunen. Nu heb ik al wel artikelen gelezen om de e-mail via pop 3 naar gmail te sturen, en om het dan via gmail op te halen als IMAP; is dit aan te raden? Dank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...