Ga naar inhoud

archiefmappen van O.E. niet meer uit te lezen


anoniem

Aanbevolen berichten

Na een infectie-probleem in de pc heb ik SP3 van XP gede- en geïnstalleerd. Ook moest I.E. en hiermee O.E. opnieuw leven ingeblazen worden. (zie eventueel hier: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=211126; deze draad loopt nog) Toen bleken de op een externe harde schijf opgeslagen archiefmap niet meer geheel te functioneren”alleen de “deleted item”werden leesbaar, maar niet de verzonden en ontvangen items (ik heb een engelse XP) In de archiefmap zitten naast de oude mappen de nieuwe met de toevoeging (1), maar de oude mappen zijn – ook met allerlei trucjes – niet meer uit te lezen. Iemand nog een idee?
Link naar reactie
[quote:6fd867f4c3="f.j.stols"]Na een infectie-probleem in de pc heb ik SP3 van XP gede- en geïnstalleerd. Ook moest I.E. en hiermee O.E. opnieuw leven ingeblazen worden. (zie eventueel hier: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=211126; deze draad loopt nog) Toen bleken de op een externe harde schijf opgeslagen archiefmap niet meer geheel te functioneren”alleen de “deleted item”werden leesbaar, maar niet de verzonden en ontvangen items (ik heb een engelse XP) In de archiefmap zitten naast de oude mappen de nieuwe met de toevoeging (1), maar de oude mappen zijn – ook met allerlei trucjes – niet meer uit te lezen. Iemand nog een idee?[/quote:6fd867f4c3] Hoe kom je aan een engelse xp! :? Hij is toch niet illegaal! :roll:
Link naar reactie
[quote="maartenpeters"][quote="f.j.stols"]Na een infectie-probleem in de pc heb ik SP3 van XP gede- en geïnstalleerd. Ook moest I.E. en hiermee O.E. opnieuw leven ingeblazen worden. (zie eventueel hier: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=211126; deze draad loopt nog) Toen bleken de op een externe harde schijf opgeslagen archiefmap niet meer geheel te functioneren”alleen de “deleted item”werden leesbaar, maar niet de verzonden en ontvangen items (ik heb een engelse XP) In de archiefmap zitten naast de oude mappen de nieuwe met de toevoeging (1), maar de oude mappen zijn – ook met allerlei trucjes – niet meer uit te lezen. Iemand nog een idee?[/quote] Hoe kom je aan een engelse xp! :? Hij is toch niet illegaal! :roll:[/quote] oftopic dat jij nou zo een minkukel bent die alles in het NL moet hebben . anders snap je er geen moer van . dan meteen te veronderstellen dat dat illegaal is . beetje oliedom het mooiste is de UK versie te draaien
Link naar reactie
[quote:388f16dcb3="bsa100"][quote:388f16dcb3="maartenpeters"][quote:388f16dcb3="f.j.stols"]Na een infectie-probleem in de pc heb ik SP3 van XP gede- en geïnstalleerd. Ook moest I.E. en hiermee O.E. opnieuw leven ingeblazen worden. (zie eventueel hier: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=211126; deze draad loopt nog) Toen bleken de op een externe harde schijf opgeslagen archiefmap niet meer geheel te functioneren”alleen de “deleted item”werden leesbaar, maar niet de verzonden en ontvangen items (ik heb een engelse XP) In de archiefmap zitten naast de oude mappen de nieuwe met de toevoeging (1), maar de oude mappen zijn – ook met allerlei trucjes – niet meer uit te lezen. Iemand nog een idee?[/quote:388f16dcb3] Hoe kom je aan een engelse xp! :? Hij is toch niet illegaal! :roll:[/quote:388f16dcb3] oftopic dat jij nou zo een minkukel bent die alles in het NL moet hebben . anders snap je er geen moer van . dan meteen te veronderstellen dat dat illegaal is . beetje oliedom het mooiste is de UK versie te draaien[/quote:388f16dcb3] :cry: :cry:
Link naar reactie
Heren, heren! dit is geen reactie op een vraag. Om precies te zijn: ik heb een originele XP-cd bij Azerty gekocht (rekeneing ter inzage...) afgelopen zomer, en in tweede instantie op een door hen samen te stellen desktop laten zetten. Met Engels heb ik weinig moeite, maar bij een eventuele hèr-installatie van Windows kan het wel eens vraagtekens geven. Of dat gelijk gesteld mag worden met "minkukel" laat ik aan derden over. Nogmaals: iemand een suggestie hoe ik die O.E.mappen leven kan inblazen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...